Regeringen grebet af vanvid - Forbyder kon~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-10 15:34

Regeringens planer om at nedlægge seriøs musik i Danmark medfører 3 af
militærets musikkorps nedlægges, bl.a. Prinsens Musikkorps fra Skive.
Musikkorpsets planlagde en protestkoncert foran Christiansborg og en masse
musikere var blevet indkaldt, bl.a. Birthe Kjær, Peter Belli, Dario
Campeotto, Ib Glindemand, Jette Torp, Caroline Henderson, Stig Rossen, Julie
Berthelsen og mindst lige så mange flere. Tirsdag skulle orkestret have
spillet sin dejlige musik i Københavnstrup.
Læs om koncerten her: http://kpn.dk/article2103931.ece

DESPERAT REGERING GRIBER IND VIA FORSVARSKOMMANDOEN
Musikkorpset blev dog beordret at holde sig væk og alt er nu aflyst.
Orkesterets ledelse protesterer over berufsverboten fra den mere og mere
desperate regering.
Læs her om koncert-forbydningen: http://kpn.dk/article2104651.ece

Der er nu underskiftsindsamling igang fra Prinsens Musikkorps hjemmeside.
Orkesterchefen: Det vælter ind med støtte:
http://www.prinsensmusikkorps.dk/nyheder/stor-stoette-til-prinsens-musikkorps.aspx

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 21-06-10 15:36

Åge Halldorsson skrev:
> Regeringens planer om at nedlægge seriøs musik i Danmark medfører 3 af
> militærets musikkorps nedlægges, bl.a. Prinsens Musikkorps fra Skive.

Så laver de da trods alt lidt godt derovre..

Mvh Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-06-10 16:02

> Så laver de da trods alt lidt godt derovre..
>
> Mvh Hauge

Det må sgu da osse være nok med et orkester, der kan lave det der håbløse
trutteri.
Ellers må Skive jo importere James Last.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-06-10 06:07

meddelelse news:4c1f786b$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Der er nu underskiftsindsamling igang fra Prinsens Musikkorps hjemmeside.
> Orkesterchefen: Det vælter ind med støtte:

Hej Åge....

Jeg syntes regeringen skulle have tænkt sig noget bedre om....
De har altid ævlet om at spare røven ud af bukserne....
Så har de ikke penge nok, normalt til dagligt....
Har de langfra penge nok, til at være krigsførende...
Men det er lidt sent de kommer i tanker om det...
Så enten må de betale hvad det koster, eller trække vore
soldater hjem... Så enkelt er det... Skal vore soldater kæmpe
på fremmed jord.. Skal udstyret være Class AA+

M.V.H....Benny..