Hvad hedder dette P3-hit ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-06-10 19:37

Nogen der ved hvad den her sang hedder? - det lyder som noget fra P3 eller
P4

http://www.youtube.com/watch?v=h4ZKWoyijJc&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-06-10 19:42

Åge Halldorsson skrev:

> http://www.youtube.com/watch?v=h4ZKWoyijJc&feature=related

hollandsk slager

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-06-10 19:46

Ivan V. Klattrup skrev:

>hollandsk slager

endda når det er bedst

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 19:47

> endda når det er bedst

LOL

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 20:30

> hollandsk slager

Jeg fandt faktisk noget typisk hollandsk slager på røret:
http://www.youtube.com/watch?v=MFcTwb6ejpE
Bemærk hvor klinisk "ren" rytmen er, og hvor blottet for improvisationer og
talent nummeret er

Fra : Martin [TMM]

Dato : 20-06-10 20:50

Hej
On 20-06-2010 21:29, Alex Linaa wrote:
> Bemærk hvor klinisk "ren" rytmen er, og hvor blottet for improvisationer og
> talent nummeret er

Skal det forstås sådan at du mener at jo mindre rent der synges, og jo
mindre musikerne er i stand til at holde takten, jo mere talent har den/de?

/Martin

Fra : Hauge

Dato : 20-06-10 21:13

Martin [TMM] skrev:
> Skal det forstås sådan at du mener at jo mindre rent der synges, og jo
> mindre musikerne er i stand til at holde takten, jo mere talent har den/de?

Det vil i hvert fald passe fint med de fleste i gruppens musikvalg

Mvh Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-06-10 23:14

> Det vil i hvert fald passe fint med de fleste i gruppens musikvalg
>
> Mvh Hauge

Din begejstring for hollandske schlagere skal da belønnes med denne:

http://www.youtube.com/watch?v=n7RfNeZ9WD8

Fra : Martin Bak

Dato : 21-06-10 00:27

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Din begejstring for hollandske schlagere skal da belønnes med denne:

Hauge er ikke begejstret for noget. Han er bare generelt på tværs, og finder
fornøjelse i at kritisere andres indlæg. Sådan har vi alle vores små
særheder.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-10 07:54

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

>Sådan har vi alle vores små særheder.

Det har Martin og Krutte da ikke.
Altså "små" særheder

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-10 07:52

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Din begejstring for hollandske schlagere skal da belønnes med denne:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=n7RfNeZ9WD8

Tak. Det var da en rigtig dejlig frik, munter og livlig sang.
Der er faktisk mere tysk slagerstil over hollandske slagere, end der er
over tyske slagere.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-10 09:50

"Martin [TMM]" <tmm@---FJERNDETTE---trutter.dk> skrev i en meddelelse

> Skal det forstås sådan at du mener at jo mindre rent der synges, og jo
> mindre musikerne er i stand til at holde takten, jo mere talent har
> den/de?

Bemærk at jeg skrev "ren" i anførselstegn. Med "ren" mente jeg renset for
sjæl.
Selvfølgelig skal en kunstner både kunne synge rent og holde takten som
udgangspunkt. Men når sang bliver klinisk ren, og rytmen lige så godt kunne
komme fra en pc, så er der ikke meget musik tilbage.

/Alex

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 20-06-10 19:51

On Sun, 20 Jun 2010 20:36:31 +0200, Åge Halldorsson
<aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote:

>Nogen der ved hvad den her sang hedder? - det lyder som noget fra P3 eller
>P4

Nej, her er den radio station der spiller den:

http://www.vuvuzela.fm/

Fra : Henning Jensen

Dato : 20-06-10 20:24

On 20-06-2010 20:36, Åge Halldorsson wrote:
> Nogen der ved hvad den her sang hedder?

Det burde du vide.
Det er hollandsk schlager når den er 'bedst', som her med gruppen "De
Gebroeders Ko":

http://www.youtube.com/watch?v=81Gxbi-Xyig&feature=PlayList&p=4045B784360F6B25&playnext_from=PL&playnext=1&index=31

Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 20:32

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det burde du vide.
> Det er hollandsk schlager når den er 'bedst', som her med gruppen "De
> [...]

Holy shit. Sjældent har man hørt større negativ synergieffekt i den samlede
menneskeheds historie.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-06-10 21:01

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det er hollandsk schlager når den er 'bedst', som her med gruppen "De
> [...]

Hehe. Den er sgu egentlig rigtig god.
Geboeders Ko er forøvrigt en af de helt store hollandske slager-grupper
og meget velspillende. De laver fantastisk store hit på samlebånd.
Den her slår godt nok det meste af det de har lavet. Den er sjov, festlig og
har fest over sig. Wuwuzela-hornet er dæmpet ned så det falder
fint ind i en sjov sang.
Der var forøvrigt også en tysk slager med wuwuzela-horn i dag i IMMER
VIEDER SONNTAGS. Hornet var selvfølgelig afdæmpet, men
udvalgt publikum hgavde også fået et horn og så kom der et lille trut engang
i mellem. Den sang var rigtig god og sjov.
Stefan Mross samlede hornene ind efter sangen og smed dem væk. hehe.
Forskellen er bare at i pop og rock er wuwuzela-hornet næsten enerådende som
musikinstrument.

gnæk

Hilsen Åge

Fra : Martin Bak

Dato : 21-06-10 00:02

meddelelse news:4c1e5fad$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Nogen der ved hvad den her sang hedder? - det lyder som noget fra P3 eller
> P4
>
> http://www.youtube.com/watch?v=h4ZKWoyijJc&feature=related

Åge, du er en troll. Jeg er ked af at sige det, for et eller andet sted
kommer man jo til at holde af dig alligevel, men troll, det er du. No doubt
about it.
Du ryger i filteret igen.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin [TMM]

Dato : 21-06-10 09:31

Hej
On 21-06-2010 01:02, Martin Bak wrote:
> Du ryger i filteret igen.

Ja kan man ikke klare mosten, må man jo ty til tøsedrenge-metoden!

/Martin

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-10 09:54

"Martin [TMM]" <tmm@---FJERNDETTE---trutter.dk> skrev i en meddelelse

> Ja kan man ikke klare mosten, må man jo ty til tøsedrenge-metoden!

Hvad tøsedrenge-agtigt er der ved at filtrere larm og støj fra?
Det svarer vel bare til at tage solbriller på, eller positivt at tilvælge
hvilken musik man gider at lytte til i sine playlists?

Der er bare ting i livet som jeg ikke gider at spilde min tid på, og Åges
monotont gentagende udgydelser er en af dem.

/Alex

Fra : Hauge

Dato : 21-06-10 09:57

Alex Linaa skrev:
> Der er bare ting i livet som jeg ikke gider at spilde min tid på, og Åges
> monotont gentagende udgydelser er en af dem.

Han er faktisk ikke ret meget værre end de fleste her i gruppen. Så
skulle man filtrere dem fra der extremt entydigt kalder bestemte typer
musik for noget lort, så ville der blive meget stille her.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-10 10:08

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> ret meget værre

Hmm...? - grrrrr.....

> end de fleste her i gruppen. Så skulle man filtrere dem fra der extremt
> entydigt kalder bestemte typer musik for noget lort, så ville der blive
> meget stille her.
¨
Jeg vidste at Linå var expert i at tage solbriller (skyklapper) på.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-10 10:23

> Han er faktisk ikke ret meget værre end de fleste her i gruppen. Så skulle
> man filtrere dem fra der extremt entydigt kalder bestemte typer musik for
> noget lort, så ville der blive meget stille her.

Det er ikke kvaliteten, men kvantiteten der har fået Åge i mit filter.
Alle lukker gylle ud fra tid til anden, men Åges psykotiske mængder af spam
og troll, gør det næsten umuligt at finde noget som helst fornuftigt i
mængden.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-06-10 10:24

> Han er faktisk ikke ret meget værre end de fleste her i gruppen. Så skulle
> man filtrere dem fra der extremt entydigt kalder bestemte typer musik for
> noget lort, så ville der blive meget stille her.

ja eller hvad med dem, der skriver konstant vrissende mavesure indlæg

Fra : Hauge

Dato : 21-06-10 10:31

Allan Krautwald skrev:
> ja eller hvad med dem, der skriver konstant vrissende mavesure indlæg

Dig skal der da også være plads til.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-10 11:43

> Dig skal der da også være plads til.
>
> Mvh Hauge

Hørt! - Vrisne og mavesure gamle mænd skal også være her. Så Krutte skal
være så hjerteligt velkommen
http://morsverden.dk/tips/img/halsbrand.jpg

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-06-10 15:59

> Dig skal der da også være plads til.
>
> Mvh Hauge

Nøj der var du hurtig hva?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-10 16:20

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Nøj der var du hurtig hva?

Det sagde hun også igår

Fra : Hauge

Dato : 21-06-10 16:23

Åge Halldorsson skrev:
> Det sagde hun også igår

Grillmutter?

Mvh Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-06-10 17:51

> Grillmutter?
>
> Mvh Hauge

2 træk og en aflevering

Fra : Hauge

Dato : 21-06-10 18:06

Allan Krautwald skrev:
> 2 træk og en aflevering

Aeh, remoulade? ;)

Mvh Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-06-10 18:31

> Aeh, remoulade? ;)
>
> Mvh Hauge

Billede gå væk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-06-10 06:00

> Dig skal der da også være plads til.
>
> Mvh Hauge

))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-10 11:41

> ja eller hvad med dem, der skriver konstant vrissende mavesure indlæg

Århh.. pyt, der skal da være plads til Krutte

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-10 10:06

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i meddelelsen

> Det svarer vel bare til at tage solbriller på,

> /Alex

Jeg vidste det. Linå er expert i at tage skyklapper på.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-06-10 10:25

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i en meddelelse

> Der er bare ting i livet som jeg ikke gider at spilde min tid på, og Åges
> monotont gentagende udgydelser er en af dem.
>
> /Alex

Man kan jo bare springe dem over, så sparer man 80% af alle indlæg

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-10 10:55

> Man kan jo bare springe dem over, så sparer man 80% af alle indlæg

Det er jo det jeg gør. Det er bare noget lettere at finde det jeg gider at
læse, ved at bruge de tekniske hjælpemidler man har, til at filtrere de 80%
støj fra på forhånd.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-06-10 16:01

> [...]

> læse, ved at bruge de tekniske hjælpemidler man har, til at filtrere de

Ja det er rigtig nok. Men har nu ventet forgæves i 8 år på, at Åge skulle
komme med lidt visdomsord...alle skal jo have en chance