Butikker i Tyskland
Fra : Babyfar

Dato : 20-06-10 18:56

Jeg køber mange af mit elektronik hos en god webshop i Flensburg...

www.hottepriser.com

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 21-06-10 08:10

On 2010-06-21 02:56, Babyfar wrote:
> Jeg køber mange af mit elektronik hos en god webshop i Flensburg...
>
> www.hottepriser.com

Mon det er tilfældig at dine initialer er jnc - når det er Jesper
Nørgaard Christensen, der står bag HottePriser.com (via
Scandi-Administration?).

Grimt med skjult reklame...

/johan

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-06-10 11:50

Johan Holst Nielsen skrev:

> Mon det er tilfældig at dine initialer er jnc - når det er
> Jesper Nørgaard Christensen, der står bag HottePriser.com
> (via Scandi-Administration?).
>
> Grimt med skjult reklame...

Og gruppevalget er 100 % forkert.

--
Herluf :·)

Fra : Hauge

Dato : 21-06-10 11:59

Herluf Holdt, 3140 skrev:
> Og gruppevalget er 100 % forkert.

Nåja, men 3 gange reklame er da også fint.. Én af ham selv og to gange
af jer ;)

Mvh Hauge

Fra : eljay

Dato : 21-06-10 17:10

Johan Holst Nielsen skrev:
> Mon det er tilfældig at dine initialer er jnc - når det er Jesper
> Nørgaard Christensen, der står bag HottePriser.com (via
> [...]

Og den er også ret irrelevant i denne NG.

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 21-06-10 18:47

On 2010-06-21 18:10, eljay wrote:

> Og den er også ret irrelevant i denne NG.

Enig - må indrømme jeg ikke havde set hvilken gruppe han postede til, da
jeg indsendte mit svar ;) Abonnerer selv på dk.forbruger - og troede
rent faktisk det var den gruppe, indlægget var postet i :)

Mvh
Johan

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 21-06-10 19:20

"Babyfar" skrev i en meddelelse

>Jeg køber mange af mit elektronik hos en god webshop i >Flensburg...

Det er alt for dyrt, fåes meget billiger andre steder.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-06-10 19:32

Babyfar <jnc@live.de> skrev i meddelelsen
e6d675cd-1a0c-4974-8530-e22f3db1527e@z8g2000yqz.googlegroups.com:

> Jeg køber mange af mit elektronik hos en god webshop i Flensburg...

Jeg køber min vandpibetobak nede hos den lokale perker.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : S.B.

Dato : 24-06-10 06:05

> [...]
> e6d675cd-1a0c-4974-8530-e22f3db1527e@z8g2000yqz.googlegroups.com:

> Jeg køber min vandpibetobak nede hos den lokale perker.

Jeg har lige fået et nyt armbåndsur

Søren