Rhododendrum/azalier
Fra : Elmer Fjort

Dato : 21-06-10 11:34

Jeg har bemærket af flere af vores lave Rhododendrum/azalier får nogle få
blade som er stærkt hævede og
som om de er lavet af gummi. Jeg har pillet flere af dem af, og skilt dem af
for at se om der skulle være noget utøj i dem.
Har ikke kunne finde noget.

Nogen som ved hvad det er??

Elmer

Fra : Lise Hansen

Dato : 21-06-10 12:36

Det er en svampesygdom. Prøv at google på azalea klumpblad.
Hilsen
Lise

Fra : Elmer Fjort

Dato : 21-06-10 22:35

"Lise Hansen" <lise_nogen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en svampesygdom. Prøv at google på azalea klumpblad.
> Hilsen
> Lise

Tak for svaret, så ved jeg da hvad fridagene skal gå med.

Elmer