Hvilken bil?
Fra : Holst

Dato : 22-06-10 11:53

Kæresten og jeg var i Stavanger sidste weekend, og da vi kørte på
motorvejen kørte der en lille lækker sort sag foran os.

Men hvad er det for en bil?

Billederne er taget med en mobiltelefon fra bagsædet, hvilket næppe har
gjort dem bedre, og det lykkedes os kun ganske kort at komme op på siden
af bilen. Men her er billederne:

http://www.shelter.dk/Billede011.jpg
http://www.shelter.dk/Billede012.jpg

Så hvilken bil?

Fra : TDN

Dato : 22-06-10 16:40

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Billederne er taget med en mobiltelefon fra bagsædet, hvilket næppe har
> gjort dem bedre, og det lykkedes os kun ganske kort at komme op på siden

Wiesmann GT MF5, den har den 5.0 V10 fra M5 (eller BMW's 4.8 l. V8), Lavet i
Tyskland. ca. pris i DK kr. 2.200.000. 507 hk. 310 km/t 3,9 sek. 0-100 1455
kg.

Mvh
Thomas

Fra : Holst

Dato : 22-06-10 19:10

TDN wrote:

> Wiesmann GT MF5, den har den 5.0 V10 fra M5 (eller BMW's 4.8 l. V8), Lavet i
> Tyskland. ca. pris i DK kr. 2.200.000. 507 hk. 310 km/t 3,9 sek. 0-100 1455
> kg.

Tusind tak for svaret. En sådan ser man vel ikke hver dag!

Fra : P

Dato : 22-06-10 23:26

http://www.wiesmann.com/