Mercedes W124 pickup
Fra : Leo Jensen

Dato : 22-06-10 03:33

En gang for ca. 20 år siden var det moderne at lave en gulpladebil ud
af eksempelvis en Mercedes W124, Chevrolet Camaro eller Porsche 928.
Her til morgen gik jeg bagom en W124 pickup og kom til at spekulere på
om den har chassisramme, for ladet er da ret dybt.
Eller har man skåret hele bagenden af og fremstillet en ny inkl
vanger, som så har fat i de oprindelige profiler ??

Leo

Fra : Bjarne

Dato : 22-06-10 13:09

Leo Jensen wrote:

> [...]
> Eller har man skåret hele bagenden af og fremstillet en ny inkl
> vanger, som så har fat i de oprindelige profiler ??

Det er en standard W124 der er skåret og svejset.
Nogle af dem var fine, andre lignede noget talentløst hjemmeslød.

--
mvh,
Bjarne