Gæt en bil
Fra : Martin Bak

Dato : 21-06-10 20:59

Fra : Henrik B.

Dato : 21-06-10 21:01

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
news:4c1fc494$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
> Der er ikke meget tilbage.
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1366533.ece

Og én har allerede forespurgt på 112-kolding.dk, for at få et svar... )

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 21-06-10 21:10

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Og én har allerede forespurgt på 112-kolding.dk, for at få et svar...
> )

Jeg tjekkede for at se om der var andre billeder, der let kunne idenficere
bilen. det var der ikke endnu. Ellers havde jeg ikke postet den, for så var
sporten jo gået af.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Henrik B.

Dato : 21-06-10 21:21

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> Der er ikke meget tilbage.
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1366533.ece

Ok. Jeg siger en Renault Megane I - Stc.
http://images.bilinfo.dk/getpic.aspx?id=433900115_3&picsize=600

Fra : Martin Bak

Dato : 21-06-10 21:30

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Ok. Jeg siger en Renault Megane I - Stc.
> http://images.bilinfo.dk/getpic.aspx?id=433900115_3&picsize=600

Det er dælme et godt bud. Sjovt nok havde jeg en intuition om noget fransk,
nok mest på grund af hjulene (det ene man kan se), men jeg ved det ikke.
Men der er mange detaljer der tyder på at du kan have ret. Bagerste
siderude, linjen i bagkofangeren, baglygten og dørens streg.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Henrik B.

Dato : 21-06-10 21:38

> [...]
> Men der er mange detaljer der tyder på at du kan have ret. Bagerste
> siderude, linjen i bagkofangeren, baglygten og dørens streg.

Det ér sådan én - man kender vel sine biler. )

Fra : Martin Bak

Dato : 21-06-10 21:41

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Det ér sådan én - man kender vel sine biler. )

Åh! Var det din?

--
Martin
www.martinbak.dk/