Suzuki Bandit??
Fra : JHH

Dato : 05-08-01 20:56

Hejsa,

hvor meget skal jeg regne med at en brugt bandit vil koste..hvad burde den
koste?

Er den for vildt for en lille splejs som mig? (176, 66 kg, PIGE) :)

JHH

--
***Mænd mener ikke hvad de siger, og kvinder siger aldrig hvad de mener!***

Fra : Anders Winther

Dato : 06-08-01 09:42

Hej JHH,

> hvor meget skal jeg regne med at en brugt bandit vil koste..hvad burde den
> koste?

Det ved jeg ikke.. Men prøv at se på de forskellige brugtmarked sider..
www.mc-basen.dk www.aom.dk www.mczonen.dk osv..

> Er den for vildt for en lille splejs som mig? (176, 66 kg, PIGE) :)

Prøv den.. Jeg troede selv at en GSX600F var for stor for mig.. Men efter
jeg havde prøvet den synes jeg den var rigtig god og jeg kunne sagtens køre
den..

Mvh.
Anders Winther
XJ600S

> JHH
>
> --
> ***Mænd mener ikke hvad de siger, og kvinder siger aldrig hvad de
mener!***
Hmm...

Fra : Armand

Dato : 06-08-01 13:32

JHH <Jeanetthh@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> [...]
den
> koste?
> ***Mænd mener ikke hvad de siger, og kvinder siger aldrig hvad de

Skal det sidstnævnte kædes samen med at du ikke specificerer om det er
en 600'er eller en 1200'er at snakken går på?

--
Armand.

Fra : Niels

Dato : 10-08-01 18:01

Hej vil du købe en ny ??

Så kør en tur på den FØR du betaler den !!

jeg kender en som har købt en ny Suzuki Bandit 1200 S i maj iår !

den går a H til - og køret kun 10 km / liter de første 1000 km. og kunne
ikke tage gassen.

så nu har forhandleren haft den skilt ad 5 gange - så nu går den 14 - 16
km/l - men trækker stadig ikke jævn !

Så i næste uge skal Suzuki se på den - der skal måske nye karburator på
eller ?

Hvis de ikke får den til at køre vil han ikke have en Suzuki mere - alrig
mere *S*

Er der andre som har problemer med Bandit 1200 ??

Hilsen Niels fra Kolding

Fra : JM

Dato : 11-08-01 08:07

Niels <1@2.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b741537$0$320$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> mere *S*
>
> Er der andre som har problemer med Bandit 1200 ??

Nu er det nok næppe en 1200 hun er ude efter.
Anyway, jeg har nu kørt 10000 km på min Bandit 600 fra sidste år, og har
absolut ingen problemer haft.
Jeg har heller ikke hørt om problemer med denne model.
Men hvis JHH har mulighed for det, er det selvfølgelig altid en god idé at
køre en tur på maskinen først.
Jeg tror næppe at den er for vild til hende, men måske for tung.

Mvh

Jesper Madsen