Betaling af ny registreringsafgift.
Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 15:06

Hej i gruppen.
Jeg har fået min Combivan lavet om til 95% afgift, og skal derfor betale X
antal kroner for det.
Har fået papirene fra skat med beløbet, men der står ikke noget om hvor
eller hvordan man betaler det!
Kommer der et girokort eller er jeg nødt til at køre et sted hen hvor de
udleverer nummerplader 2x50 km.
Det skal siges, jeg skal ikke til syn eller have nye plader.
Er der evt. en der ved noget om det?
Mvh. Erik

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-10 19:00

"Erik" <erik(snabelA)spritny(dot)dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udleverer nummerplader 2x50 km.
> Det skal siges, jeg skal ikke til syn eller have nye plader.

Da inger herinde åbenbart ved det, kan jeg oplyse at man SKAL møde op på
nummerpladekontoret og betale pengene og aflevere registreringsattesten. Jeg
havde ellers håbet på at man kunne sende det til dem.
Så 2x50 km og det tog 2 min.på kontoret og halvanden times kørsel.
Mvh. Erik