Stormer Helene Fischer Danmark ? - noget t~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-06-10 08:58

Jeg troede ikke meget på at HELENE FISCHER kunne komme på salgslisten, når
hun ikke havde været på tv-reklame-vognen på TV2 i den bedste sendetid.
Hvordan skulle folk kende damen?
MEN alligevel er tysk slager tilsyneladende endnu engang på vej til at
storme den danske salgsliste, med dejlig tysk musik til den danske
befolkning, som virkelig har taget tysk slager til sig.

Lidt studering af Hansis vej til toppen viser elementer der kunne tyde på at
Helene tager samme vej, måske endnu kraftigere mod toppen i Danmark.

Man kan nemlig se at ugen før HANSI HINTERSEER blev nr. 1, var han fløjet
ind som nr. 22 - HELENE FISCHERs udgangspunkt er faktisk fra en endnu højere
start-position. Hun er strøget ind som nr. 14.

Når HANSI bliver nr. 1 efter en 22. plads, mon så ikke HELENE også bliver
nr. 1, når hendes udgangsposition næsten dobbelt så højt som HANSIs
udgangsposition ?

Nå, det får vi at se på fredag. Jeg ved nu ikke rigtigt om jeg tør tro på
det. Jeg vælger at lade være med at tro det. Måske hun bliver nr. 3
(Hvor mange HUNDREDE PROCENTs chance tror i der er for, at hun stormer den
danske salgsliste, som den næste tysker ? )

Her er forresten en dejlig sang med hende: Den er HUNDREDE PROCENT god:

http://www.youtube.com/watch?v=V9R-MR1_IIA&feature=related

Hilsen Åge

PS: Men hvad med CHRISTOFF ?

Fra : V

Dato : 20-06-10 10:27

> [...]
> (Hvor mange HUNDREDE PROCENTs chance tror i der er for, at hun stormer den
> danske salgsliste, som den næste tysker ? )

Ja, jeg tror også at hun når højere i næste uge, men om hun ligefrem topper
listen tør jeg ikke rigtig håbe på!

> Her er forresten en dejlig sang med hende: Den er HUNDREDE PROCENT god:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=V9R-MR1_IIA&feature=related

Ja, det er også én af de bedste efter min mening. I øvrigt også en herlig
video til, som jeg ikke havde set før. Hun er så sød og uskyldig

En anden af hendes bedste:
http://www.youtube.com/watch?v=wLG5hvZZAYY&feature=related

> PS: Men hvad med CHRISTOFF ?

Ja, jeg kan ikke lige komme på hvad det næste kunne blive. Tror ikke på
Christoff. Han er jo først lige begyndt at erobre det tyske marked, efter
kun at være kendt i Belgien. Men han har da lige udgivet CD nr. 2 med tyske
sange. Her har han bl.a. taget et gammelt Die Flippers hit op:
http://www.youtube.com/watch?v=9YQwnfZu16A

Det kunne måske være Andrea Berg, men tror heller ikke lige det er noget der
sker lige med det første.

Ellers er der jo også svenskeren Josefin Rosenberg, men det ville nok være
for underligt at være svensker, og synge på tysk i Danmark Men jeg har
lige fået hendes debutalbum, og det er bare noget der rykker! Så godt som
alle numre på CD'en er gode. Hør f.eks.:
http://www.youtube.com/watch?v=NeZMcjXuGOg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-06-10 10:56

"V" <videovideo@mail.com> skrev i meddelelsen
'
> [...]
> kun at være kendt i Belgien. Men han har da lige udgivet CD nr. 2 med
> tyske sange. Her har han bl.a. taget et gammelt Die Flippers hit op:

Rigtig god sang. Der er lidt "Aj aj aj Hr. kapitän - kling kling kling
kling" over den.

> [...]
> lige fået hendes debutalbum, og det er bare noget der rykker! Så godt som
> alle numre på CD'en er gode. Hør f.eks.:

Den er ikke så ringe. Det er sån nogen ingen kan have noget imod. Fornemmer
jeg et lille anstrøg af noget "Marianne Rosenberg"
over den sang du linker til? - jeg synes det. Sån lige nogle få sekunder
nogle gange i sangen.
Nå men de har jo også samme efternavn. Det er nok hendes søster eller
tante.

Hilsen Åge

Fra : perhag

Dato : 20-06-10 07:12

On 20 Jun., 09:57, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> Jeg troede ikke meget på at HELENE FISCHER kunne komme på salgslisten, når
> hun ikke havde været på tv-reklame-vognen på TV2 i den bedste sendetid.
> Hvordan skulle folk kende damen?

Der er tv-reklamer med Helene Fischer i øjeblikket, muligvis er det
dog kun på TV2-Charlie de bringes, mens Selimo Rossi lanceres mere
massivt i en mislykket reklame, fordi hans stemme og sange ikke høres
tydeligt i reklamen.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-06-10 15:02

"perhag" <per.hagemann@gmail.com> skrev i meddelelsen

mens Selimo Rossi lanceres mere massivt i en mislykket reklame,

Ja, den er meget amatøragtigt lavet.

fordi hans stemme og sange ikke høres tydeligt i reklamen.

Det er en ren katastofe og den reklame vil ikke kunne sælge nogen som helst
cd-er i Danmark. Ingen aner hvordan han synger. Med den reklame kommer han
aldrig til tops. Derimod hører man klart og tydeligt speakerstemmen kværne
løs oveni hans sang.
Hvordan er Helenes reklame på TV Charley ? - Kan man høre hende synge og
er den professionelt godt lavet? - Hansi Hinterseers tv2-reklame var i hvert
fald top-professionelt grebet an. Man hørtehans sange klart og tydeligt,
uden en masse snik-nak-plidder-pladder-pludder oveni.

Hilsen Åge

Fra : perhag

Dato : 21-06-10 02:28

On 20 Jun., 16:02, Ã…ge Halldorsson

>     Hvordan er Helenes reklame på TV Charley ?

Her til morgen var reklamen med Helene Fischers album i TV2s
reklameblokke, så lad TV være tændt uafbrudt på TV2 for selv at høre
reklamen.