afsoningstid ifm. udvisningsdom ?
Fra : Per

Dato : 18-06-10 18:54

Hej ng !

Hvor længe afsoner en person, der har fået en udvisningsdom typisk?

Jeg mener at have hørt, at de sidder 5/12 af straffen og så udvises de, men
jag kan ikke rigtig findet noget om det - ligesom alm. straffede bliver
(kan) prøve-løslades efter at have afsonet 2/3 af straffen.

Nogen bud ?

Mvh. Per

Fra : Per Rønne

Dato : 18-06-10 19:04

Per <mesked@hotmail.com> wrote:

> Hvor længe afsoner en person, der har fået en udvisningsdom typisk?
>
> Jeg mener at have hørt, at de sidder 5/12 af straffen og så udvises de

Jeg har set nævnt halvdelen af at tiden, idet de i modsætning til andre
ikke kan få bevilget udgang fra fængslet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kasper Demant

Dato : 18-06-10 19:37

Den 18-06-2010 19:54, Per skrev:
> [...]
> men jag kan ikke rigtig findet noget om det - ligesom alm. straffede
> bliver (kan) prøve-løslades efter at have afsonet 2/3 af straffen.

Hvis en udlænding udvises for bestandigt sker prøveløsladelse efter den
halve tid jf. vejledning nr. 42 af 18.5.2004. pkt. 19

--
Vh.
Kasper Demant

Fra : Kasper Demant

Dato : 18-06-10 20:53

Den 18-06-2010 20:37, Kasper Demant skrev:

> Hvis en udlænding udvises for bestandigt sker prøveløsladelse efter den
> halve tid jf. vejledning nr. 42 af 18.5.2004. pkt. 19

undskyld. Der var jeg lige lidt for hurtig. Det er vejledning nr. 29 af
19/04/2006

--
Vh.
Kasper Demant

Fra : Per

Dato : 18-06-10 21:50

Kasper Demant wrote:

> undskyld. Der var jeg lige lidt for hurtig. Det er vejledning nr. 29
> af 19/04/2006

Tak for det Kasper.

Mvh. Per