Tjek lige denne trommeslager
Fra : Steen

Dato : 18-06-10 17:43

Det starter faktisk ganske fredeligt, med et lille hyggeorkester der
kunne spille til ethvert sølvbryllup - men så tager fanden ved
trommeslageren

http://www.youtube.com/watch?v=ItZyaOlrb7E&feature=player_embedded#!

--

Steen
http://www.facebook.com/isteendk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-10 17:58

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Det starter faktisk ganske fredeligt, med et lille hyggeorkester der
> kunne spille til ethvert sølvbryllup - men så tager fanden ved
> [...]

Michael fra Mayrhofner flipper også sommetider lidt ud. Prøv at se ham efter
1 minut og 40 sekunder. Så svinger han rundt med trommerstikkerne og ser ud
til at være på stoffer.

http://www.youtube.com/watch?v=fs_bnOR6A84

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 18-06-10 18:01

On Fri, 18 Jun 2010 18:42:45 +0200, Steen wrote:

> Det starter faktisk ganske fredeligt, med et lille hyggeorkester der
> kunne spille til ethvert sølvbryllup - men så tager fanden ved
> trommeslageren

Det minder mig om den her Koreanske trommeslager der virkelig lever sig
ind i musikken:

http://www.youtube.com/watch?v=dw3z9s99r64

Fra : Steen

Dato : 18-06-10 19:19

In article <881n2lF97pU1@mid.individual.net>,
Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

> Det minder mig om den her Koreanske trommeslager der virkelig lever sig
> ind i musikken:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=dw3z9s99r64

Uha, havde jeg ikke ham ay kigge på, så var jeg nok faldet i søvn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-06-10 22:41

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Det starter faktisk ganske fredeligt, med et lille hyggeorkester der
> kunne spille til ethvert sølvbryllup - men så tager fanden ved
> [...]

Minder ikke så lidt om Animal fra Muppet Show

--
Uffe Bærentsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-06-10 09:47

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Minder ikke så lidt om Animal fra Muppet Show

Korrekt. Her er det meget svært at se forskel:
http://www.youtube.com/watch?v=2cEPydnb0Ns&feature=PlayList&p=7658C636F41AB74E&playnext_from=PL&playnext=1&index=19

Her spiller han et nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=KM6o1Hv7ec0&feature=related

Hilsen Åge