Kaniner
Fra : jos

Dato : 18-06-10 11:12

Hvor købes sådanne (slagtede og afpelsede) i dk?

finn

Fra : Nuser

Dato : 18-06-10 12:09

"jos" <finn@home.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor købes sådanne (slagtede og afpelsede) i dk?
>
> finn

Prøv at kontakte Danmarks Kaninavlerforening...jeg ved at mange af deres
medlemmer slagter overskydende kaniner til konsum.

Eller prøv at spørge din vildthandler (slagter)

Hilsen nuser

som elsker at spise kanin

Fra : Harry Lund

Dato : 18-06-10 12:55

Nuser skrev:
> [...]
> medlemmer slagter overskydende kaniner til konsum.
>
> Eller prøv at spørge din vildthandler (slagter)

Ja, Nuser, men hvor køber du ?
Jeg bor i Kolding og kan ikke skaffe noget.
Ærgeligt, da jeg synes det er en interessant spise med mange muligheder.
Harry

Fra : Max

Dato : 18-06-10 12:24

Hej jos

> Hvor købes sådanne (slagtede og afpelsede) i dk?

Hos Leo.

Max

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 19-06-10 07:03

On 18 Jun., 12:11, "jos" <f...@home.dk> wrote:

> Hvor købes sådanne (slagtede og afpelsede) i dk?

Jeg ser det ofte i SuperBest. Magasin Mad og Vin har det ligeledes
fast, men de findes ikke så mange steder i landet.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Frank Bach

Dato : 19-06-10 14:28

Kevin Borbye Edelvang skrev:

> Jeg ser det ofte i SuperBest. Magasin Mad og Vin har det ligeledes
> fast, men de findes ikke så mange steder i landet.
>
> Mvh
> Kevin Borbye Edelvang

Her i Esbjerg skal man til sin fiskehandler der ofte sælger pelsede og
slagtede kaniner.

MVH Frank Bach