Stillads
Fra : Elmer Fjort

Dato : 19-06-10 12:26

Jeg skal snart til at renovere taget, og skal bruge noget stillads.
Mit spørgsmål er, om nogen ved havde sådan et koster at leje.
Huset er 15 meter langt, og jeg regner med at tage hver side af huset for
sig.
Det danske vejr er ikke så stabilt for tiden at jeg vil tage hele taget ned
på en gang.

Stilladset skal blot være et fag højt, således at vi kan komme op i niveau.

elmer

Fra : Jens Petersen

Dato : 19-06-10 14:03

On Sat, 19 Jun 2010 13:26:25 +0200, "Elmer Fjort"
<whoknows@whocares.dk> wrote:

> [...]
>på en gang.
>
>Stilladset skal blot være et fag højt, således at vi kan komme op i niveau.

Hvis du har gavle skal de også være sikret med stillads så du ikke
dratter ud over kanten.
--
OV1A Jens

Whoever ordered pizza by fax, please clean the machine.

Fra : Erik Andersen

Dato : 19-06-10 14:21

"Elmer Fjort" <whoknows@whocares.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ned på en gang.
>
> Stilladset skal blot være et fag højt, således at vi kan komme op i

Hvor i verden bor du, og er det noget du kan hente selv? Eller skal det
leveres og opsættes?
Jeg har en god forbindelse i Nordsjælland.
/Erik

Fra : Elmer Fjort

Dato : 20-06-10 13:25

"Erik Andersen" <erik-andersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> "Elmer Fjort" <whoknows@whocares.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor i verden bor du, og er det noget du kan hente selv? Eller skal det
> leveres og opsættes?
> Jeg har en god forbindelse i Nordsjælland.

Jeg bor i nordsjælland.

Noget af konens familie har lige meldt sig med noget stillads, som vi lige
skal ud og kigge på.
Hvis det ikke er nok, så vender jeg lige tilbage.

elmer

Fra : Martin Bak

Dato : 19-06-10 13:46

> [...]
> sig.
> Det danske vejr er ikke så stabilt for tiden at jeg vil tage hele taget

Dvs. at du ikke regner med at der skal rettes op?

> Stilladset skal blot være et fag højt, således at vi kan komme op i
> niveau.

Så er det billigste og nemmeste nok at leje 2 sektioner af et Jumbo
rullestillads, og så flytte det efterhånden. Der kan nemt være regionale
prisforskelle, så søg efter stilladsudlejning i dit område?

--
Martin
www.martinbak.dk/