Han lærte aldrig at tage sele på.
Fra : JBH

Dato : 17-06-10 23:17

http://www.bt.dk/krimi/18-aarig-doed-tre-kvaestet

Og nu er det for sent.

Havde han haft sele på var han ikke røget ud af bilen. Og havde han ikke
kørt så forbandet stærkt, var ulykken slet ikke sket.

R.I.P.

/JBH

Fra : NHF

Dato : 18-06-10 05:59

Øhh, jeg kan ikke ud fra artiklen læse at han har kørt uden sele eller for
stærkt. Men okay, du ved måske noget som jeg ikke kan læse?

NHF, Århus

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-10 13:17

"NHF @privat.dk>" <Volvo4Sale<FJERNDETTE> skrev i meddelelsen
> Øhh, jeg kan ikke ud fra artiklen læse at han har kørt uden sele eller for
> stærkt. Men okay, du ved måske noget som jeg ikke kan læse?

Iflg. en af passagerene i bilen, så nåede hun (som den eneste vist nok)
sekunder før ulykken, at tage sele på.
Igen iflg. hende, så havde de andre i bilen forsøgt at få chafføren til at
sænke farten, men de skulle bare slappe af
han havde helt styr på bilen :(
http://www.tv2r.dk/?id=551275&r=6

Mvh

Thomas

Fra : Mikael

Dato : 18-06-10 01:01

On 18 Jun., 00:16, "JBH" <skodkont...@hotmail.com> wrote:
> http://www.bt.dk/krimi/18-aarig-doed-tre-kvaestet
>
> Og nu er det for sent.
>
> Havde han haft sele på var han ikke røget ud af bilen. Og havde han ikke
> kørt så forbandet stærkt, var ulykken slet ikke sket.

Vær lige opmærksom på at det er et arkivfoto. Så det er vist lige
svært at drage nogen konklusioner ud fra den yderst sparsomme
beskrivelse der er.

Mikael

Fra : JBH

Dato : 18-06-10 14:47

"Mikael" <miklarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Vær lige opmærksom på at det er et arkivfoto. Så det er vist lige
svært at drage nogen konklusioner ud fra den yderst sparsomme

http://www.tv2regionerne.dk/

TV/midt-vest d.17/6

/JBH

Fra : Kent Friis

Dato : 18-06-10 15:35

Den Fri, 18 Jun 2010 00:16:46 +0200 skrev JBH:
> [...]
>
> Havde han haft sele på var han ikke røget ud af bilen. Og havde han ikke
> kørt så forbandet stærkt, var ulykken slet ikke sket.

Det er god skik at skrive hvilket parti du er opstillet for. I artiklen
står der ikke noget om hastighed, så det kan kun være en politisk
påstand at hastigheden skulle være årsagen.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : JBH

Dato : 18-06-10 18:17

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er god skik at skrive hvilket parti du er opstillet for. I artiklen
> står der ikke noget om hastighed, så det kan kun være en politisk
> påstand at hastigheden skulle være årsagen.

Det var såmænd Politiet som sagde at det var hastigheden som var årsagen, og
ser man TV indslaget (bremsesporet) tror jeg Politiet har ret. En af de
overlevende passagerer snakkede om 200kmt.

http://www.tv2regionerne.dk/

TV/midt-vest d.17/6

mvh
JBH

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-06-10 20:32

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> og ser man TV indslaget (bremsesporet) tror jeg Politiet har ret. En af
> de overlevende passagerer snakkede om 200kmt.

hvor 50-70 er tilladt ..

--
Per

Fra : Kent Friis

Dato : 19-06-10 00:22

Den Fri, 18 Jun 2010 19:17:06 +0200 skrev JBH:

> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Det var såmænd Politiet som sagde at det var hastigheden som var årsagen,

Ikke i den artikel du linkede til, og som jeg svarede ud fra.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-06-10 08:32

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Ikke i den artikel du linkede til, og som jeg svarede ud fra.

Det er god skik ikke at udtale sig om noget man ikke ved en meter om ;)

--
Per

Fra : Kent Friis

Dato : 20-06-10 00:05

Den Sat, 19 Jun 2010 09:31:48 +0200 skrev Per Henneberg Kristensen:
> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Det er god skik ikke at udtale sig om noget man ikke ved en meter om ;)

Hvorfor poste links til artikler her i gruppen, hvis man ikke må
svare ud fra det der står i artiklen?

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-06-10 22:07

> Hvorfor poste links til artikler her i gruppen, hvis man ikke må
> svare ud fra det der står i artiklen?

Hvor står der i artiklen at hastighed ikke er årsagen?

--
Per

Fra : Kent Friis

Dato : 21-06-10 16:45

Den Sun, 20 Jun 2010 23:07:24 +0200 skrev Per Henneberg Kristensen:
> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvor står der i artiklen at hastighed ikke er årsagen?

Samme sted som der står at årsagen ikke var et amerikansk krydsermissil.

Mener du at man skal gå ud fra at begge dele er årsagen, når der ikke
er angivet en årsag?

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-06-10 09:03

> Samme sted som der står at årsagen ikke var et amerikansk krydsermissil.
>
> Mener du at man skal gå ud fra at begge dele er årsagen, når der ikke
> er angivet en årsag?

Prøv at se hvor langt du er kommet ud i tovene fordi du ikke vil akceptere
at oplysninger fra andre steder end den oprindelige kilde bliver brugt i
tråden ..

I rest my case.

--
Per

Fra : Kent Friis

Dato : 23-06-10 20:05

Den Wed, 23 Jun 2010 10:02:40 +0200 skrev Per Henneberg Kristensen:
> [...]
> at oplysninger fra andre steder end den oprindelige kilde bliver brugt i

Oplysninger uden kilde, og som oven i købet er præcis det samme som
enhver politiker - og indtil flere i denne gruppe[1] - ville sige uden
at have noget grundlag for at sige det.

Nej, det tager jeg ikke for troværdige oplysninger.

Mvh
Kent

[1] Jeg mindes stadig et tilfælde af spritkørsel, hvor en eller anden
her i gruppen gav farten skylden.
--
"The Brothers are History"