Rocking Zoo
Fra : Max

Dato : 17-06-10 11:51

Hej

Nogen der har set et sted sådan en her sælges ?

http://www.sandcastle.dk/test/kangaroo.jpg

Der står Rocking Zoo på den, men det giver intet
resultat ved søgning på nettet.

Max

Fra : Christian Stidsen

Dato : 17-06-10 14:52

> Hej
>
> Nogen der har set et sted sådan en her sælges ?
>
> http://www.sandcastle.dk/test/kangaroo.jpg
>
> Der står Rocking Zoo på den, men det giver intet
> resultat ved søgning på nettet.

Er ikke helt den samme, men den ligner da
http://www.kangaroovalleywoodcrafts.com.au/products/rocking-horses-and-accessories/rocking-kangaroo

Christian

Fra : Max

Dato : 17-06-10 16:26

´Hej Christian

> Er ikke helt den samme, men den ligner da

Den ligner i mine øjne overhovedet ikke :)

Max

Fra : S.B.

Dato : 17-06-10 16:33

> ´Hej Christian

> Den ligner i mine øjne overhovedet ikke :)
>
> --
> Mvh
> Max

Nix, farven er en anden, princippet det samme

google -> gyngekænguru
1 hit legeskab.dk
http://www.legeskab.dk/Gyngedyr-27.aspx

den ligner da lidt mere

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-10 19:00

S.B. wrote:
> google -> gyngekænguru
> 1 hit legeskab.dk
> http://www.legeskab.dk/Gyngedyr-27.aspx
>
> den ligner da lidt mere

Det er da vist den samme vil jeg mene!

Michael

Fra : Max

Dato : 17-06-10 21:56

Hej S.B.

> google -> gyngekænguru
> 1 hit legeskab.dk
> http://www.legeskab.dk/Gyngedyr-27.aspx
>
> den ligner da lidt mere

Den ligner jo præcis, 1000 tak for flot hjælp.

Max

Fra : Peter

Dato : 17-06-10 21:04

> [...]
>
> Nogen der har set et sted sådan en her sælges ?
>
> http://www.sandcastle.dk/test/kangaroo.jpg
>
> Der står Rocking Zoo på den, men det giver intet

Du skal have fat i Naarup savværk, de har lavet dem i mange år.
http://www.naarup-savvaerk.dk

Mvh Peter

Fra : Max

Dato : 17-06-10 22:03

Hej Peter

> Du skal have fat i Naarup savværk, de har lavet dem i mange år.
> http://www.naarup-savvaerk.dk

Ja, det ser jo ud til det. Sjovt nok troede jeg at den var fra udlandet,
"Rocking Zoo" lyder jo ikke dansk og det var det eneste af stemplet
på den der kunne læses. Forøvrigt har jeg taget billedet i afdelingen
for blodprøver på Universitetshospitalet i Århus og den ser ud som
om den har været der gennem en del år.

Tak, for interessen og alle svarene.

Max

Fra : Leif Neland

Dato : 18-06-10 00:09

Max skrev:
> Hej
>
> Nogen der har set et sted sådan en her sælges ?
>
> http://www.sandcastle.dk/test/kangaroo.jpg
>
> Der står Rocking Zoo på den, men det giver intet
> resultat ved søgning på nettet.

http://www.naarup-savvaerk.dk/pages/brugs%20kunst.html er det første hit
på google, yahoo og altavista og 3. på bing.

Så du må vist pudse dine søgebriller