Ny webportal om Indisk mad
Fra : sh@3ginfo.dk

Dato : 16-06-10 03:59

Hej alle sammen,

jeg synes at jeg ville lige dele nyheden om den den nye webportal om
Indisk mad der er blevet lavet.

Kig ind på www.shabis.dk

Hilsen,

Den madgalde

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 16-06-10 15:30

sh@3ginfo.dk wrote:
> Hej alle sammen,
>
> jeg synes at jeg ville lige dele nyheden om den den nye webportal om
> Indisk mad der er blevet lavet.
>
> Kig ind på www.shabis.dk

Ok, nu har du så fået din eksponering.....

Håber den øgede 'clickrate' inspirerer dig til at lave flere opskrifter,
kundernes evaluering, de enkelte krydderiers indvirkning på retten o.s.v.
Held og lykke med dit initiativ

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed...

Fra : Marianne

Dato : 16-06-10 19:04

<sh@3ginfo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

---

Uhh - jeg glæder mig til der kommer en opskrift på Samosas på

mvh
Marianne

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-06-10 20:37