Software Version i en N okia 6210
Fra : Pelle

Dato : 05-08-01 19:43

Hejsa

Hvordan kan man se hvilken version af 'styresoftware' der er i en Nokia 6210
og 3310?
Hvilken version er den nyeste til begge modeller?

Jeg har problemer med at udveksle kalender-bemærkninger
mellem min nyanskaffede Nokia 6210 (Købt D. 3 Aug) og en kolega's Nokia
3310.
Ligeledes er der dato forskel hvis jeg sender til ham.

Et møde som skal afholdes den 26 aug. bliver modtaget på min, til afholdelse
den 1. aug.?
- så enten må det være mit software eller hans på 3310'eren det er galt med.

På forhånd tak for hjælen.

Med Venlig Hilsen
Peter Jensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-01 19:46

Pelle skrev:

>Hvordan kan man se hvilken version af 'styresoftware' der er i en Nokia 6210
>og 3310?

Tast *#0000#

>Hvilken version er den nyeste til begge modeller?

Nyeste til 3310: 4.35
Nyeste til 6210: 5.17

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Pelle

Dato : 05-08-01 20:01

> Nyeste til 3310: 4.35
> Nyeste til 6210: 5.17

Tak for det (meget) hurtige svar...

Min 6210 skriver V05.17
01-06-01
(c) NPE-3

og må anse det som det nyeste

Går ud fra at der menes at den er fra den 1 juni.
Noget kunne tyde på at der er i 3310 den er gal.

Mvh
Peter Jensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-01 20:09

Pelle skrev:

>Går ud fra at der menes at den er fra den 1 juni.

Ja, det er den dag softwaren er blevet kompilet.

>Noget kunne tyde på at der er i 3310 den er gal.

Jeg ved ikke om 3310 og 6210 er skabt til at kommunikere sammen i
deres kalendre. 3310er har jo ikke så avanceret en kalender som 6210.
Men det lyder underligt, det må jeg give dig.

venligst,
Lasse Hedegaard