perspektiv bredbånd?
Fra : MariaH

Dato : 15-06-10 15:32

Jeg har modtaget rykkerskrivelse fra dem, hvor de henviser til en faktura
som jeg ikke har modtaget. Jeg har skrevet til dem og bedt om en forklaring,
men har så modtaget en betalingspåmindelse hvor de truer med inkasso. Jeg
har for 3. mdr siden opsagt det, da jeg skulle flytte og skifte
internetudbyder, og bedt om en flytteopgørelse, men har ikke modtaget nogen.
Dog har jeg modtaget adskellige rykkere for regning som jeg ikke har
modtaget. Jeg har gentagne gange henvendt mig for at høre om hvad regning
det er. De lover at sende. Når jeg så modtager noget er det en
rykkerskrivelse.

Hvad gør man her??

--
MariaH

Fra : Henning

Dato : 15-06-10 19:14

On Tue, 15 Jun 2010 16:31:41 +0200, "MariaH" <mariahansen@sol.dk>
wrote:

>Jeg har modtaget rykkerskrivelse fra dem, hvor de henviser til en faktura
>som jeg ikke har modtaget. Jeg har skrevet til dem og bedt om en forklaring,

Så vidt jeg husker (fra da jeg havde Perspektiv Bredbånd) kommer
faktura som mail, derudover kan du altid logge ind på deres side og se
hvad du har af engagement hos dem. Hvis dit spamfilter el.a. har
slettet mailen er det ikke deres skyld.

Fra : MariaH

Dato : 15-06-10 21:56

> [...]
> faktura som mail, derudover kan du altid logge ind på deres side og se
> hvad du har af engagement hos dem. Hvis dit spamfilter el.a. har

Jeg har ikke oplyst min mail til dem, og har ikke fået noget at vide om jeg
har kunne logge ind på deres side og se hvad man har af regninger. Da jeg
tilmeldte mig, sagde de bare at de sendte en regning.

--
MariaH

Fra : Jesper Lund

Dato : 15-06-10 22:01

MariaH wrote:

> Jeg har ikke oplyst min mail til dem, og har ikke fået noget at vide om
> jeg har kunne logge ind på deres side og se hvad man har af regninger.
> Da jeg tilmeldte mig, sagde de bare at de sendte en regning.

SÃ¥ bed dem dokumentere at de har sendt en faktura til dig.

--
Jesper Lund

Fra : Jubiii

Dato : 16-06-10 04:09

"MariaH" <mariahansen@sol.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> modtaget. Jeg har gentagne gange henvendt mig for at høre om hvad
> regning det er. De lover at sende. Når jeg så modtager noget er det en

Du slapper af og afventer en henvendelse fra fodge/incassofirma. Den
henvendelse kan du svare på med de argumenter du har. Du har jo
dukumentation på korrespondance m.m., og mener firmaet noget andet må de
dukomentere deres korespondance m.m.
De manglende svar fra firmaet er ikke til deres fordel.

Hvis du vil have svar her og nu, er du nødt til at troppe op på firmaet
adresse og udbede dig en forklaring/ringe til dem.