Bjarne Hjort
Fra : Lone

Dato : 15-06-10 08:45

Bjarne Hjort er en rigtig snyde pels ,når først man køber en bil af
ham på afbetaling koster det 500kr hvis man ringer op til ham og det
er fuldstændig lige meget hvad der er ang.
Min bil har så mange fejl at man skulle tro det var løgn ,og de lover
at ringe tilbage når de har en tid til at lave bilen men nej ingen
ringer.

Så nu er bilen sat væk til Bjarne / Anders Hjort kommer med min
udbetaling på 15000kr.

Lone

Fra : Lone

Dato : 15-06-10 08:47

On 15 Jun., 16:45, Lone <l...@findmail.dk> wrote:
> [...]
> ringer.
>
> Så nu er bilen sat væk til Bjarne / Anders Hjort kommer med min

Hvordan kan sådan en mand tillade sig at være sælger af Subaru ?

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 15-06-10 16:39

"Lone" <lone@findmail.dk> skrev i meddelelsen

> Hvordan kan sådan en mand tillade sig at være sælger af Subaru ?

Hvis du er utilfreds med en autoriseret bilforhandler, retter du blot en
begrundet, dokumenteret henvendelse til importøren vedr. dine problemer. Det
vil være de færreste bilimportører, som vil overhøre en kvalificeret
henvendelse...

Fra : Henrik B.

Dato : 15-06-10 19:50

"Lone" <lone@findmail.dk> skrev i meddelelsen news:64b87ae0-fe11-4d16-b2d7-

> [...]
> ringer.
>
> Så nu er bilen sat væk til Bjarne / Anders Hjort kommer med min

Det må være ham hér, der er tale om:
http://bjarne-hjorth.dk/3012.cms

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 15-06-10 20:03

> "Lone" <lone@findmail.dk> skrev i meddelelsen

> Det må være ham hér, der er tale om:
> http://bjarne-hjorth.dk/3012.cms

Sikkert. Men inden vi hænger manden/firmaet ud, så skal vi lige huske, at vi
absolut INTET ved om den aktuelle sag. Vi ved ikke engang hvilken bil der er
tale om, hvilken pris den er købt til på hvilke betingelser, eller hvad
problemet eller problemerne skulle være.
Manden kan jo have været så uheldig, at løbe ind i en bundhysterisk og helt
urimeligt krævende kæll.. nåh nej kunde, så det er grunden til at han står
af. Vi ved det ikke.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-06-10 16:54

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Manden kan jo have været så uheldig, at løbe ind i en bundhysterisk og
> helt urimeligt krævende kæll.. nåh nej kunde, så det er grunden til at han

Et eller andet får mig til at tænke på en del sager, hvor der blev solgt
biler uden det udstyr der var reklameret for i annoncerne. Jeg mener det var
Bjarne Hjorth ... jeg tror det blev vist på tv.
--
Per

Fra : Leif

Dato : 15-06-10 21:07

[...]

Prøv Ekstrabladets vagthunde............
/Leif

Fra : Brian

Dato : 15-06-10 16:56

"Lone" <lone@findmail.dk> skrev i meddelelsen

> Så nu er bilen sat væk til Bjarne / Anders Hjort kommer med min
> udbetaling på 15000kr.

Det er nemt at være bagklog, men de har desværre et ret blakket ry.

http://www.forbrug.dk/Dine-klagemuligheder/Hvornaar-kan-du-klage/Klager-over-biler
Du kan se lidt på ovenstående, hvordan du kommer videre med sagen - held og
lykke!

/Brian

Fra : Niels Bengaard

Dato : 15-06-10 20:06

"Lone" <lone@findmail.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Sur sag, men ser ud som om det ikke er første gang den forhandler har et
lidt flosset ry.
http://dindebat.dk/trafik-transport/569161-nogen-som-har-erfaring-med-bjarne-hjort-biler-i-silkeborg.html
Men metoden med ikke at betale, den kan jeg ikke anbefale.
Er bilen over 100.000 kr værd kan du bruge http://www.bilklage.dk

Mvh Niels