De skrev ham s'gu! :o))
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 14-06-10 18:38

Life has been good today. ,-)

Kommer kørende ind ad Hillerødmotorvejen i formiddags, og er nået til
hareskoven, hvor der kun var én vognbane p.gr.a. vejarbejde.

Så kommer den her Toyota Hi-Ace farende som skidt ud af en kanin,
udenom os allesammen. Også mden politibil der holdt som nummer 4 i
køen.

Jeg véd naturligvis ikke hvad de skrev ham for, men skrevet det blev
han. lige efter vejarbejdet. .o))

Og til flueknepperne:

Senere på dagen var det ene spor blevet lavet om til to spor med
begrænset bredde, og markeret med gul tape.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 14-06-10 18:53

folmer@rasmussen.dk tastede følgende:
> Life has been good today. ,-)

Tillykke... håber dit har været, eller bliver bedre og mere
indholdsrigt

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 14-06-10 19:04

On Mon, 14 Jun 2010 19:52:50 +0200, Brian Vestergaard
<only4usenet@gmail.com> wrote:

>folmer@rasmussen.dk tastede følgende:
>
>Tillykke... håber dit har været, eller bliver bedre og mere
>indholdsrigt

>--

Jeg klager ikke, men man lægger mærke til den slags, hvis man har sit
indkomme ved at køre på vejene.

Hvis du ikke skulle vide det, så er det ufatteligt lidt der bliver
skrevet af overtrædelser i trafikken, så derfor inputtet.

Jeg beklager at have forstyrret dine cirkler.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Solitaire

Dato : 15-06-10 01:05

On 14/06/10 20:04, in article 9krc16pr207pgjuhgpju8j5ik84s50p5vr@4ax.com,
"folmer@rasmussen.dk" <folmer@rasmussen.dk> wrote:

> [...]
> skrevet af overtrædelser i trafikken, så derfor inputtet.
>
> Jeg beklager at have forstyrret dine cirkler.

Fedt!

Jeg ærger mig ofte over at der ikke lige er en æggeskal i nærheden - ikke
når folk kører for stærkt eller parkerer ulovligt, men når de laver de dér
meget hasarderede ting der gør dem livsfarlige for alle i miles omkreds...
Så tillykke med sejren, Folmer

--
Peugeot 406, 2,0
Metalgrøn, automatgear

Fra : Møller

Dato : 15-06-10 08:11

Den Mon, 14 Jun 2010 19:37:30 +0200 skrev folmer:

> Life has been good today. ,-)>
> Kommer kørende ind ad Hillerødmotorvejen i formiddags,

hvorfor så du så ikke ind til en kop mokka, dit fortravlede ratvrider

> SÃ¥ kommer den her Toyota Hi-Ace farende som skidt ud af en kanin, udenom
> os allesammen.

Velsagtens osende, hvid og med ruststriber, for sådan er de.

> Også udenom politibil der holdt som nummer 4 i køen.

Manglende bremseevne, for høj partikkeludledning, snak i mobil, løse
genstande på forsæde og på instrumentbræt samt manglende førebevis.
ingen fordomme her, meeen med en Hi-Ace er det sandsynligt.

> Jeg véd naturligvis ikke hvad de skrev ham for, men skrevet det blev
> han. lige efter vejarbejdet. .o))

manglende agtpågivenhed: han så dem ikke.

> Og til flueknepperne:
>
> Senere på dagen var det ene spor blevet lavet om til to spor med
> begrænset bredde, og markeret med gul tape.

Hvilket bevirkede, at at omtalt flueerotikere blev skræmt af de smalle
baner og satte farten unødigt langt ned, altså borts fra omtalte person i
en kaninafføring.

Møller

Fra : Henning

Dato : 15-06-10 15:15

On Mon, 14 Jun 2010 19:37:30 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>
>Så kommer den her Toyota Hi-Ace farende som skidt ud af en kanin,
>udenom os allesammen. Også mden politibil der holdt som nummer 4 i

Hvordan kan han komme udenom alle sammen, når der kun var een
vognbane? Eller holdt I alle i kø flere kilometer før selve
sammenfletningen - i så fald gjorde han ikke noget galt?