Stafetten: Sport
Fra : Jan Kronsell

Dato : 13-06-10 20:59

I disse tider hvor vvi i TV oversvømmes af Le Mans, Formel 1, Håndbold.,
fodbold osv. kunne det måske være interessant i stedet at høre noget musik,
der handler om sport. Sportsgrenen er ligegyldig, bare det er sport (Men
helst ikke flere danske landsholdssange).

Her er et par numre til inspiration:

Cream: Anyone for tennis?
http://www.youtube.com/watch?v=arwL8Bj0wMw

Carl Douglas: Kung fu fighting
http://www.youtube.com/watch?v=jhUkGIsKvn0

Runrig: Clash of the ash
http://www.youtube.com/watch?v=axraVp4LOY0

Kom, glade

Jan

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-06-10 23:28

On 13-06-2010 21:59, Jan Kronsell wrote:
> [...]
> høre noget musik, der handler om sport. Sportsgrenen er ligegyldig, bare
> det er sport (Men helst ikke flere danske landsholdssange).

Nelly Furtado med den officielle sang til/ved europamesterskaberne i
Lisabon, i juli 2004.

http://www.youtube.com/watch?v=Gk1v9s5s7YI

Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-06-10 23:35

"Jan Kronsell" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>der handler om sport. Sportsgrenen er ligegyldig, bare det er sport
>(Men helst ikke flere danske landsholdssange).

Boksning:
Johnny Wakelin-In Zaire
http://www.youtube.com/watch?v=vbYwBy7BbXE&feature=related

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 14-06-10 05:13

On Sun, 13 Jun 2010 21:59:23 +0200, "Jan Kronsell" <nospam@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>der handler om sport. Sportsgrenen er ligegyldig, bare det er sport (Men
>helst ikke flere danske landsholdssange).

Nu skal vi heldigvis snart til at se sommerens helt store beginhed,
så derfor skal Kraftwerk-og deres "Tour de France" med.
http://www.youtube.com/watch?v=pzc6C_Vo1t8

Fra : Martin Bak

Dato : 14-06-10 10:20

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.teleeu> skrev i en meddelelse

> Nu skal vi heldigvis snart til at se sommerens helt store beginhed,
> så derfor skal Kraftwerk-og deres "Tour de France" med.
> http://www.youtube.com/watch?v=pzc6C_Vo1t8

Mere Tour de France:
De Skal Have Baghjul Nede I Touren
http://www.youtube.com/watch?v=9aV9w9S5WRA

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 14-06-10 08:00

> [...]
>der handler om sport. Sportsgrenen er ligegyldig, bare det er sport
>(Men helst ikke flere danske landsholdssange).

Denne her skulle måske have været foreslået under tåreperserne, men nu
kommer den her:

Stock-car race
http://www.youtube.com/watch?v=n1wtu9kzn2U

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 14-06-10 08:44

Ingen stafet uden en 80'er sang.

The Flyers - Jogging to the beat
http://www.youtube.com/watch?v=Odh1FLDPBeA

Uanset hans sexuelle orientering, så er han en lækker steg.
Ricky Martin - The Cup Of Life
http://www.youtube.com/watch?v=xJaEVmbzXSA

Poul Kjøller - Jeg er så glad for min cykel
http://www.youtube.com/watch?v=F4M86eydX_U

Hold da op, hvor er den dårlig, men med skulel den....
Tina Lund - Take a ride
http://www.youtube.com/watch?v=_8aSs0179oQ

VH Pernille

Fra : Jan Kronsell

Dato : 15-06-10 22:12

> Hold da op, hvor er den dårlig, men med skulel den....
> Tina Lund - Take a ride
> http://www.youtube.com/watch?v=_8aSs0179oQ

Efter at have hørt meget spændende musik, ogsaå noget jeg næsten havde
glemt, går stafetten videre til dig for dit klartsyn. Den er virkelig dårlig

Jan

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 16-06-10 13:28

> Efter at have hørt meget spændende musik, ogsaå noget jeg næsten havde
> glemt, går stafetten videre til dig for dit klartsyn. Den er virkelig
> dårlig
>
> Jan

Jeg takker for æren

VH Pernille

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-06-10 09:27

> [...]
>der handler om sport. Sportsgrenen er ligegyldig, bare det er sport
>(Men helst ikke flere danske landsholdssange).

Se det var vist i forbindelse med et sportsarragement, var det ikke ?

Gode gamle Freddie & Montserrat...

http://www.youtube.com/watch?v=Wixz_r7v51E

Ellers undskyld... Men nyd den alligevel

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-06-10 16:48

"Jan Kronsell" <nospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen

Så tar vi cyklerne frem, Mads Nørregård
http://www.danskehitlister.dk/?song_id=1032

Hilsen Åge

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 14-06-10 19:56

"Jan Kronsell" skrev i en meddelelse

> Sportsgrenen er ligegyldig, bare det er sport (Men helst ikke flere
> danske landsholdssange).

Pink Floyd Fearless!

NU vil nogen nok spørge, hvad har den sang med sport at gøre?
Hvis man lytter godt efter så har den faktisk

http://www.youtube.com/watch?v=GWH01DBJxlo

Savage Rose - Stjerneskud (Når lysene tændes i Parken)

http://www.youtube.com/watch?v=Kvz12iZLla8

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Max

Dato : 14-06-10 20:08

Hej Jan

> høre noget musik, der handler om sport. Sportsgrenen er ligegyldig,
> bare det er sport (Men helst ikke flere danske landsholdssange).

Så skal vi da lige til speedway:

Mark Knopfler - Speedway at Nazareth
http://www.youtube.com/watch?v=praUaqWWLyk

og Roger Waters mener at moderne krig er usportslig :)

Roger Waters - The Bravery Of Being Out Of Range
http://www.youtube.com/watch?v=DzofJeg5bPo

Max

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 14-06-10 19:58

> [...]

> der handler om sport. Sportsgrenen er ligegyldig, bare det er sport (Men
> helst ikke flere danske landsholdssange).

Med glæde........

http://www.youtube.com/watch?v=chYba6bt4aA

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling