Måske lidt OT
Fra : S.B.

Dato : 13-06-10 21:36

Men er der nogen der ved hvor man kan købe de der store bolde, er vel + 1 m.
i diameter her i DK
Ser dem ind i mellem på AFV (America's Funniest Home Videos) hvor folk ser
ud til at have det meget sjovt med dem

/Søren

Fra : jones_net

Dato : 14-06-10 01:11

On 13 Jun., 22:35, "S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> wrote:
> [...]
> i diameter her i DK
> Ser dem ind i mellem på AFV (America's Funniest Home Videos) hvor folk ser

Ofte kan du finde dem nævnt under pilates udstyr.
F.eks. her http://www.yogaudstyr.dk/pilates_traenings_bold.php

/J

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-06-10 13:54

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> m. i diameter her i DK
> Ser dem ind i mellem på AFV (America's Funniest Home Videos) hvor folk ser

http://www.youtube.com/watch?v=sHHQ_FDqQDc ?

- Martin

Fra : S.B.

Dato : 15-06-10 16:47

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=sHHQ_FDqQDc ?
>
> - Martin

Ja ligner sådan en kin-ball jeg skal have fundet, nogen ide om hvem der
handler med dem her i DK
kan selvf. også bare sende de der dyrker det en mail, de må jo vide det

Takker

Søren

Fra : Martin Bak

Dato : 15-06-10 16:54

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=sHHQ_FDqQDc ?

Den ser fed ud! Men den koster altså også nogle penge... små 2400,-
http://www.jisport.dk/Pages/dan/shop/Produkter.aspx?cid=14100&cgid=3d8f953f-6f41-450f-a8b6-923440da544f

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : S.B.

Dato : 16-06-10 10:42

> "Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> skrev i en meddelelse

> Den ser fed ud! Men den koster altså også nogle penge... små 2400,-
> [...]

gør den også da, heldig nok jeg ikke er så trofast mod det her land så jeg
ikke kan finde ud af at købe den til 139 $ et andet sted i verden
Handler helst i DK butikker, men hvis de tager en for stor overpris, så er
jeg på den anden side af grænsen ret hurtig.

Søren

Fra : Marianne

Dato : 15-06-10 07:18

> [...]
> m. i diameter her i DK
> Ser dem ind i mellem på AFV (America's Funniest Home Videos) hvor folk ser

Sportsforretninger har dem. Ellers søg på 'siddebold' (som er en kraftigere
type end flertallet af Pilatesboldene).

mvh
Marianne