grantræ
Fra : Dinesen

Dato : 13-06-10 07:38

Hej
Jeg har for nogle år siden købt dette træ og siden da ledt efter et
tilsvarende, da det er et flot blålig grantræ med lange bløde nåle -
desværre er "navneskiltet" smuttet, så hvis der er nogle som kender
dette træ og navn dertil, så kom endelig med et bud

http://picasaweb.google.com/PeterODinesen/2010Tr#

Mvh
Peter

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 13-06-10 16:33

On Sun, 13 Jun 2010 06:38:29 -0700 (PDT), Dinesen
<peterodinesen@gmail.com> wrote:

> [...]
>desværre er "navneskiltet" smuttet, så hvis der er nogle som kender
>dette træ og navn dertil, så kom endelig med et bud

Det er en langnålet ædelgran - Abies concolor.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 15-06-10 19:43

> Det er en langnålet ædelgran - Abies concolor.

Mads, -du er en gave for gruppen

--
Martin
www.martinbak.dk/