Problem - køkkenunderskabe i 60 cm højde!
Fra : Klaus Andersen

Dato : 12-06-10 10:24

Hej

Efter en mindre vandskade er jeg nødt til at udskifte en lille håndfuld
underskabe i mit ellers udemærkede og pæne køkken.

Problemet er at underskabene skal være i de gamle mål, altså 60 cm i højden.

Kender i noget til et sted hvor man stdig kan få underskabe i de gamle mål?

Mvh

KA

Fra : Pia

Dato : 13-06-10 04:31

On 12 Jun., 11:24, "Klaus Andersen" <klaus_ander...@yahoo.com> wrote:
> Hej
>
> Efter en mindre vandskade er jeg n dt til at udskifte en lille h ndfuld
> underskabe i mit ellers udem rkede og p ne k kken.
>
> Problemet er at underskabene skal v re i de gamle m l, alts 60 cm i h jden.
>
> Kender i noget til et sted hvor man stdig kan f underskabe i de gamle m l?
>
> Mvh
>
> KA

Hej,

Det er vel et spørgsmål, om du vil betale for at få dem lavet efter
mål. Ved HTH, hvor vi har købt vores nye køkken, bestilte vi et
skuffeelement i halv dybde. Da det skulle laves specielt, blev det
køkkenets dyreste element, men det er det værd.

Mvh
Pia

Fra : Søren Bay

Dato : 13-06-10 19:02

Pia skrev:
> [...]

Prøv at kigge ved IKEA - tror nok de kører i 60 og 70 cm - i hvert fald
lågerne (jeg skal desværre bruge dem i 72 cm)

//Søren

Fra : Christian Stidsen

Dato : 13-06-10 19:19

Er det både indmad og låger eller er det kun indmad du mangler ?

Christian

Fra : Klaus Andersen

Dato : 19-06-10 16:12

"Christian Stidsen" <csnews@stidsen.dk> skrev i en meddelelse
> Er det både indmad og låger eller er det kun indmad du mangler ?

Det var kun kasserne jeg manglede, har købt nogen billige i 70,4 cm højde og
savet dem til, det var ikke så kompliceret.

Tak for de gode forslag.

Mvh

KA