Citroën logo
Fra : Christian Stidsen

Dato : 11-06-10 22:12

Jeg mangler den ene halvdel af Citroën logoet på fronten af min bil (Xsara
2002)
Hvis jeg skal købe et ny er det en temmelig pebret fornøjelse set i forhold
til hvad man får for pengene, men er der noget alternativ ?
- er vel ikke nogen steder de sælger brugte logoer... :)

M.v.h.

Christian

Fra : Armand

Dato : 12-06-10 00:10

Christian Stidsen skrev:
> [...]
> forhold til hvad man får for pengene, men er der noget alternativ ?
> - er vel ikke nogen steder de sælger brugte logoer... :)

En ny kølergrill fra en ophugger!

--
Armand.

Fra : KASO

Dato : 12-06-10 08:48

> En ny kølergrill fra en ophugger!

Eller blot logoet fra en ophugger - det er nok billigste mulighed!

Fra : Armand

Dato : 13-06-10 01:38

KASO skrev:

> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen

> Eller blot logoet fra en ophugger - det er nok billigste mulighed!

Det skulle undre mig om det sådan lige er til at tage af, og en modene
kølergrill er ikke andet end et stykke plastik der sidder med et par let
tilgængelige bolte!

--
Armand.

Fra : Christian Stidsen

Dato : 13-06-10 07:27

> Det skulle undre mig om det sådan lige er til at tage af, og en modene
> kølergrill er ikke andet end et stykke plastik der sidder med et par let
> [...]

Det er lige til at tage af - det falder faktisk af af sig selv...
- modellen er kendt for det - hvilket nok også er årsagen til prisen på en
ny! :)

Christian

Fra : Christian Stidsen

Dato : 12-06-10 09:38

> En ny kølergrill fra en ophugger!
>
> --
> Armand.

Jeg har været på visit hos den lokale ophugger, men der var ingen held - de
havde kun liggende hvad der sidder bag logoet.
Må søge videre...

Christian

Fra : Simon

Dato : 13-06-10 20:04

http://www.dataophug.dk/index.asp?id=13&page=partDetail&BilType=CITROEN&BilModel=XSARA+01%3E&Art=&IDI2=CITROEN&Dest=_Front&ModelId=0543&RDelBilDel=4100&RDelDelType=5434100&DelGruppe=&namegroup=FRONTGITTER&SearchPart=front
?

--
Simon

Fra : Christian Stidsen

Dato : 14-06-10 08:15

"Simon" <s_kvinFJERNDETTEFILTERdal@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> http://www.dataophug.dk/index.asp?id=13&page=partDetail&BilType=CITROEN&BilModel=XSARA+01%3E&Art=&IDI2=CITROEN&Dest=_Front&ModelId=0543&RDelBilDel=4100&RDelDelType=5434100&DelGruppe=&namegroup=FRONTGITTER&SearchPart=front
> [...]

Problemet er at det kun er den indvendige del - ikke logoet som jeg mangler.
Men Ørbæk Autogenbrug har muligvis en jeg kan bruge.

Christian

Fra : Christian Stidsen

Dato : 14-06-10 09:01

"Christian Stidsen" <csnews@stidsen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> mangler.
> Men Ørbæk Autogenbrug har muligvis en jeg kan bruge.

Havde de så ikke - nitte igen...

Christian

Fra : Andersen [3650]

Dato : 12-06-10 15:02

Christian Stidsen skrev den 11-06-2010:
> [...]
> til hvad man får for pengene, men er der noget alternativ ?
> - er vel ikke nogen steder de sælger brugte logoer... :)

Var det ikke bedre at pille alle logoer af.
Det er just ikke det fedeste bilmærke at reklamere for

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Ivar

Dato : 13-06-10 11:16

Andersen [3650] skrev:

> Det er just ikke det fedeste bilmærke at reklamere for

Ejere af Citroen og Renault er i gennemsnit de mest intelligente
billister, så det er et spørgsmål om ejeren vil "reklamere" for
sig selv eller bilmærket.

(Undersøgelse af bilmærker og uddannelse viser at ejerene af netop de
mærker er de mest intelligente. De samme resultat gav TV2's Test
Nationen for nogle år siden. BMW var bundskraber).

Ivar Magnusson

Fra : Armand

Dato : 13-06-10 16:12

Ivar skrev:

> [...]
> mærker er de mest intelligente. De samme resultat gav TV2's Test
> Nationen for nogle år siden. BMW var bundskraber).

Det var vel ikke specifikt intelligens, for hvordan skulle man kunne
beregne dét uden at have høvle alel som én igennem en Mensa-test!?
Mon ikke at det var uddannelses-niveau'et man vægtede ud fra :-/

--
Armand.

Fra : Ivar

Dato : 13-06-10 19:33

Armand skrev:

> Mon ikke at det var uddannelses-niveau'et man vægtede ud fra :-/

Jo, det var det, der skulle have stået i parentesen.
Det er ikke altid lige let for os, der ikke kører fransk bil

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 13-06-10 16:46

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> mærker er de mest intelligente. De samme resultat gav TV2's Test
> Nationen for nogle år siden. BMW var bundskraber).

Rolig nu -> www.dinepenge.dk/bil/artikel/hvad-siger-din-bil-om-dig
Citroën.
"Citroën-ejere bekymrer sig om deres medmennesker og planetens trivsel.
Mærket har en overrepræsentation af kulturradikale Politiken-læsere i
menigheden - for eksempel er C4 Picasso for den økologiske storfamilie med
kritiske holdninger til bilisme. Generelt er Citroën et signal om, at her er
et åbent menneske, som holder sig orienteret, rejser og nyder livet..."

Fra : Bjørn J.

Dato : 13-06-10 18:11

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> er et åbent menneske, som holder sig orienteret, rejser og nyder livet..."

Jeg er skuffet over, der ikke er noget "mærkat" på van-ejere.

Potten er da ikke dyrere end en Ford Mondeo

mvh/Bjørn J.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 13-06-10 18:57

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er skuffet over, der ikke er noget "mærkat" på van-ejere.

Håndværkertype

Fra : Ivar

Dato : 13-06-10 19:40

Mogens (K) skrev:

> Rolig nu -> www.dinepenge.dk/bil/artikel/hvad-siger-din-bil-om-dig

Det er blot en bog med en masse påstande. Der er intet andet
end forfatterens ord for, at det er korrekt.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-06-10 19:56

Ivar har bragt dette til verden:

> Det er blot en bog med en masse påstande. Der er intet andet
> end forfatterens ord for, at det er korrekt.

Ja lidt a'la Ekstra Bladet.

Fra : Steffen

Dato : 13-06-10 21:48

Mogens (K) <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote:

> [...]
> et åbent menneske, som holder sig orienteret, rejser og nyder livet..."

Du skriver jo nøjagtigt det samme som Ivan, bare med nogle andre ord.

mvh
steffen

Fra : Leo Jensen

Dato : 14-06-10 02:21

On Jun 13, 8:40 pm, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:

> Det er blot en bog med en masse påstande. Der er intet andet
> end forfatterens ord for, at det er korrekt.

Selvfølgelig passer det.

MVH Leo. Citroën 2CV. IQ 156+ (Mensa-test)

Fra : Ivar

Dato : 14-06-10 18:31

Leo Jensen skrev:

> Selvfølgelig passer det.

> MVH Leo. Citroën 2CV. IQ 156+ (Mensa-test)

Kniber det for dig, at finde ud hvem der skrev hvad?

Fra : Leo Jensen

Dato : 15-06-10 01:17

On 14 Jun., 19:31, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:

> Kniber det for dig, at finde ud hvem der skrev hvad?

Jeg beklager. Jeg burde have vidst, at den slags skal være helt i
orden, når man lægger en invitaiton til Jante...

MVH Leo

Fra : Martin [6000]

Dato : 14-06-10 15:18

> Det er blot en bog med en masse påstande. Der er intet andet end
> forfatterens ord for, at det er korrekt.

Til gengæld er den hylemorsom...

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."