De begynder som små.......
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-06-10 20:36

Jeg var ved at få et grineflip her til morgen.

Jeg kommer trillende meget langsomt i myldretidskøen ude i
Kalkbrænderihavnsgade ved frihavnen i København, da jeg nærmer mig
t-krydset, hvor Nordre Frihavnsgade støder til.

Ud fra denne kommer der en sort Audi A3 1.6 TDI, med hornet i bund og
lysreguleringen sat på overordentligt mørkegult.

Man kan selvfølgelig godt blive harm, når ikke krydset er ryddet
forskriftsmæssigt, når lavadelen kommer til byen, og man havde gjort
sig den ulejlighed at iføre sig egotripperuniformen - hvid skjorte og
slips.

Hvad kan sådan en skidespræller ikke blive til, når han kommer op i
Audi A6/BMW 5.. klassen?

Han bliver go' når han bliver ældre.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 11-06-10 20:45

On Fri, 11 Jun 2010 21:35:38 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>slips.
>
>Hvad kan sådan en skidespræller ikke blive til, når han kommer op i

Kun et dyt? I Hørsholm bruger de to! ) - og kører over for rødt !
(det er så typisk en A6, RangeRover eller sår'n)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-06-10 20:48

On Fri, 11 Jun 2010 21:44:40 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>Kun et dyt? I Hørsholm bruger de to! ) - og kører over for rødt !
>(det er så typisk en A6, RangeRover eller sår'n)

>--

Kun 1 dyt, men det var langt.

Desuden indikerer en A3 1.6 jo tydeligt at han kun er lærling, og set
fra den vinkel klarede han det meget godt.

Desuden var han heller ikke helt uden evner i kategorien obskøne
armbevægelser.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lars [6710]

Dato : 11-06-10 21:57

folmer@rasmussen.dk skrev:

> [...]
> forskriftsmæssigt, når lavadelen kommer til byen, og man havde gjort
> sig den ulejlighed at iføre sig egotripperuniformen - hvid skjorte og

Hva' dælen er en lava del ??

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-06-10 23:11

"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse

> Hva' dælen er en lava del ??

Det er da selvfølgelig en der har været på vulkaner

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-06-10 01:17

Uffe Bærentsen skrev:
> Det er da selvfølgelig en der har været på vulkaner

Nu er der så tale om lav-adel, altså dem der lige netop ikke kan komme i
betragtning som prinser og prinsesser. Og dermed blive fritaget for
noget så ordinært som færdselsloven.

Det kan også være Folmer bruger ordet for dem andre kalder for "nyrige".
Hos en del af dem ses der også en vis overbærenhed med at "de andre"
har et sæt regler at overholde.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-06-10 15:57

> [...]
>
> Det kan også være Folmer bruger ordet for dem andre kalder for "nyrige".
> Hos en del af dem ses der også en vis overbærenhed med at "de andre" har

Alt kan saboteres, bare ved at slynge nogle facts på bordet

Hej Finn
Den lå bare for godt til venstrebenet

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 12-06-10 07:42

On Fri, 11 Jun 2010 22:56:32 +0200, "Lars [6710]"
<lars@hoerXXXXlyck.dk> wrote:

>Hva' dælen er en lava del ??

>--

Lars, det var bare noget jeg skrev, fordi jeg vidste, at du kl. 22:40
ville finde ud af, at fruen endnu engang er migræneramt, og at du så i
din frustration labber hen til computeren for at fordrive tiden med et
eller andet. .o)))))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lars [6710]

Dato : 12-06-10 11:52

folmer@rasmussen.dk skrev:

> [...]
> ville finde ud af, at fruen endnu engang er migræneramt, og at du så i
> din frustration labber hen til computeren for at fordrive tiden med et

Du er jo synsk