Rustbeskyttelse af fabriksny Aygo ?
Fra : Jon

Dato : 11-06-10 07:17

Har besluttet mig for at få min spritnye Toyota Aygo rustbeskyttet fra
dag 1.

Leverandøren vil gøre det for 4700,-
Dinitrol-centre for omkring 5000,-

Det gælder dobbeltbehandling + inderskærme i plast

Hvor bør jeg gøre det?

Jeg ved, at Dinitrol Centrene er 'stikprøve-kontrollerede' af
Teknologisk Institut. Er Toyota mon det?

Mvh Jon

Fra : TGJ

Dato : 11-06-10 14:49

"Jon" <jon.fossa@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Har besluttet mig for at få min spritnye Toyota Aygo rustbeskyttet fra
> dag 1.

God ide

> Leverandøren vil gøre det for 4700,-
> Dinitrol-centre for omkring 5000,-
>
> Det gælder dobbeltbehandling + inderskærme i plast
>
> Hvor bør jeg gøre det?

Kommer nok mest an på hvordan arb udføres, fremfor produktet

> Jeg ved, at Dinitrol Centrene er 'stikprøve-kontrollerede' af
> Teknologisk Institut. Er Toyota mon det?

Aner det ikke ( omk Toyota), men spørg dem
Har selv været igennem en stikprøve kontrol for ca 4 mdr gennem tek inst
efter en DInitrol beh
Der var ingen kommentarer = fint udført

Hvor i landet bor du, måske der kan komme nogle anbefalinger

/Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-06-10 15:12

Jon skriver:

> Har besluttet mig for at få min spritnye Toyota Aygo rustbeskyttet fra
> dag 1.
>
> Leverandøren vil gøre det for 4700,-
> Dinitrol-centre for omkring 5000,-

Hvem gør det for Toyota?

Klaus

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-06-10 20:37

KT skriver:

> [...]
>
> Hvor bør jeg gøre det?
>
> Jeg ved, at Dinitrol Centrene er 'stikprøve-kontrollerede' af
> Teknologisk Institut. Er Toyota mon det?

Ja.

Klaus

Fra : Jon

Dato : 11-06-10 14:59

On 11 Jun., 15:49, "TGJ" <somewh...@theinternet.com> wrote:

> [...]
> efter en DInitrol beh
> Der var ingen kommentarer = fint udført
>
> Hvor i landet bor du, måske der kan komme nogle anbefalinger

Jeg bor i Herlev

Fra : Henrik B.

Dato : 13-06-10 23:28

"Jon" <jon.fossa@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Leverandøren vil gøre det for 4700,-
> Dinitrol-centre for omkring 5000,-
>
> Det gælder dobbeltbehandling + inderskærme i plast
>
> Hvor bør jeg gøre det?

Jeg ville til enhver tid vælge Dinitrol. Jeg er i øvrigt overbevist om, at
du vil kunne få procenter hos Dinitrol. Det gives bl.a. til FDM-medlemmer
m.fl.

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk