Kongelys
Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 08-06-10 10:52

Jeg har (tidligt inden døre) sået en del Purpur Kongelys (Verbascum
phoeniceum "Violetta"), men mangler at vide om de blomstrer allerede
samme år som de er sået.
Er der nogen her der ved noget om det?

Lisbet
http://spanskgrammatik.dk

Fra : Fynbo

Dato : 08-06-10 12:17

"Lisbet Overvad Laursen" <lisbet.ol@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har (tidligt inden døre) sået en del Purpur Kongelys (Verbascum
> phoeniceum "Violetta"), men mangler at vide om de blomstrer allerede samme
> [...]

Googlede lidt.

http://www.froetorvet.dk/product.asp?product=106

Blomstrer første år fra frø.

Fynbo

> [...]