Pileflet....Kænguru....
Fra : Allig8or

Dato : 07-06-10 19:11

Netop hjemkommet fra en lille ferie på Lolland,har Jeg forgæves
forsøgt at finde en kænguru i pileflet,det blev oplyst at den var købt på
mybuy,men der er den tilsyneladende ikke mere....
Billede på :
http://i247.photobucket.com/albums/gg136/pierceline/BILD0145.jpg

mvh
Henning Holm

Fra : John V.

Dato : 09-06-10 12:41

Den 07-06-2010 20:11, Allig8or skrev:
> [...]
> forsøgt at finde en kænguru i pileflet,det blev oplyst at den var købt
> på mybuy,men der er den tilsyneladende ikke mere....

Måske kan http://www.kraemmerhuset.com/Pileflet.htm lave sådan en fætter
til dig, de har mange andre sjove.

Malermester
John Vedsegaard
www.taform.dk

Fra : Allig8or

Dato : 15-06-10 01:56

"John V." <taform@c.dk> skrev i meddelelsen

> Måske kan http://www.kraemmerhuset.com/Pileflet.htm lave sådan en fætter
> [...]
Hej John...
Og Tak for input,meeen deres priser ser lidt voldsomme ud...
I øvrigt er det ikke rigtig "pileflet", det minder mest om noget
halmagtigt,der har fået noget lim eller lign.
Som Disse : http://i247.photobucket.com/albums/gg136/pierceline/Dyr/Hund.jpg

http://i247.photobucket.com/albums/gg136/pierceline/Dyr/Kanin.jpg

mvh
Henning Holm