Bildøren som "forsvinder"....
Fra : Henrik B.

Dato : 07-06-10 16:45

.....hmmm, dét har jeg sgu ligegodt ikke set før:
http://www.youtube.com/watch?v=AAtkoje4-eM

http://www.disappearing-car-door.com/

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : C.Andersen

Dato : 07-06-10 16:57

Henrik B. used his keyboard to write :
> ....hmmm, dét har jeg sgu ligegodt ikke set før:
> http://www.youtube.com/watch?v=AAtkoje4-eM
>
> http://www.disappearing-car-door.com/

Det er smart.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 07-06-10 17:24

> ....hmmm, dét har jeg sgu ligegodt ikke set før:
> http://www.youtube.com/watch?v=AAtkoje4-eM

Næh, heller ikke her. På billedet af de 2 biler bagfra, ser man faktisk
meget godt, hvorledes døren lægges ind under bilen.

> http://www.disappearing-car-door.com/

Her er BMW's udgave på Z1'eren af noget lignende:
http://www.youtube.com/watch?v=MkoTZVKT7wg&feature=related

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-10 12:32

> ....hmmm, dét har jeg sgu ligegodt ikke set før:
> http://www.youtube.com/watch?v=AAtkoje4-eM
>
> http://www.disappearing-car-door.com/

Supercool, men har man ikke sat bilens strukturelle integritet over styr ved
at fjerne B-stolpen og døre, der ikke kan presses længere ind?
Min første tanke er, at den må folde som et engangskrus ved en frontal
kollision

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger