Popmusikeren MEDINA bombarderet under kon~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-10 14:56

STØJENDE POPKONCERT ANGREBET MED RÅDNE ÆG

Slagermusikken bliver som bekendt mere og mere populær i Danmark.
Tilsyneladende er det lige omvendt med popmusikken. Den bliver mindre og
mindre populær.

Medina, vist nok meget kendt blandt pop-interesserede gav koncert i
København. Tilskuere gad tilsyneladende ikke den larm. De
bombarderede hende med rådne æg, for at få hende til at stoppe med det meget
støjende musik.

http://www.berlingske.dk/kultur/publikum-kastede-raadne-aeg-mod-medina

Hilsen Åge

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-06-10 20:32

Ã…ge Halldorsson skrev:

> [...]
> København. Tilskuere gad tilsyneladende ikke den larm. De
> bombarderede hende med rådne æg, for at få hende til at stoppe med det

Dét skete dog ikke for Whitney Houston.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Martin Bak

Dato : 07-06-10 20:55

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Ã…ge Halldorsson skrev: Og blev bragt videre til mig af Peter Brandt
> Nielsen

Åge, Der står ingen steder i artiklen at musikken var larm, eller for den
sags skyld at den var meget støjende.
De der ikke brød sig om Medinas koncert har jo åbenlyst valg et forkert sted
at være, netop den dag. Men at de er kommet der bevidst med det formål at
ødelægge stemningen kan der vel næppe herske tvivl om. Det er dog de
færreste der sædvanligvis går rundt med æg i lommerne.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Bo Armand

Dato : 07-06-10 23:34

> [...]
> formål at ødelægge stemningen kan der vel næppe herske tvivl om. Det er
> dog de færreste der sædvanligvis går rundt med æg i lommerne.

Der er en video af episoden på BT :
http://www.bt.dk/kendte/her-bliver-chokeret-medina-beskudt-med-aeg

Hilsen Bo Armand

Fra : Kert Rats

Dato : 08-06-10 00:10

"Bo Armand" <bo_armand@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Der er en video af episoden på BT :
> http://www.bt.dk/kendte/her-bliver-chokeret-medina-beskudt-med-aeg

Medina er jo bare blevet kulturberiget

Venligst

Kert Rats

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-06-10 14:29

"Bo Armand" <bo_armand@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Der er en video af episoden på BT :
> http://www.bt.dk/kendte/her-bliver-chokeret-medina-beskudt-med-aeg
>
> Hilsen Bo Armand

FORNEMME og BLÆFÆRDIGE KØBENHAVNERE
Jeg har læst idag at grunden til at hun blev bombarderet, var at hun var
uanstændigt påklædt.
Det var lidt for udfordrende for de fornemme snerpede københavnere.
Købrnhavnere er temmelig
blufærdige i forhold til resten af landet og mange følte sig tilsyneladende
stødt.

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 08-06-10 15:27

> [...]
> Købrnhavnere er temmelig
> blufærdige i forhold til resten af landet og mange følte sig

Det var nu vist andengenerationsindvandrere, der følte sig stødt over, at
hendes navn er et helligt sted for muslimer, som de ikke brød sig om at se
forbundet med hendes "vovede" optræden. Men det havde da mildest talt klædt
de idioter blot at holde sig væk fra koncerten.

Hilsen
Michel

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 08-06-10 15:48

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> Men det havde da mildest talt klædt de idioter blot at holde sig væk fra
> koncerten.

Eller endnu bedre, i deres hjemlande, langt fra DK.

/Kim

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-06-10 16:14

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen
> "Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> Eller endnu bedre, i deres hjemlande, langt fra DK.
>
> /Kim

Hvis man er meget tollerant og kulturberiget kan man jo sige, at hun selv
bevægede sig ind i den muhamedanske del af København.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-06-10 12:35

meddelelse news:4c0cfa88$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> København. Tilskuere gad tilsyneladende ikke den larm. De
> bombarderede hende med rådne æg, for at få hende til at stoppe med det

Hej Åge

Hvordan får du dog dette, til at være baseret på Medina's musik.... ?

Allerede bare ved at hun gav ballademagerne et verbalt møgfald, giver mig
ligefrem lyst til at høre hendes musik.... En ting er i hvert fald helt
sikkert... Hun får mindst et klap på skulderen herfra, med ordlyden...
Stærkt gået tøs...

kunne det Have det været musikken ?... Næppe..

Hvor mange koncerter er du selv gået til, med lommerne fulde af rådne æg....
Nej en sådan aktion er planlagt... Og de skulle selv have lov til at gøre
alle ramtes tøj rent... Ja det burde faktisk gnides af i ansigterne og tøjet
på dem, selvfølgeligt efterfulgt af, at de ikke selv måtte rengøres, før
tidligst 7 dage efter.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-06-10 17:14

meddelelsen news:4c0cfa88$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> STØJENDE POPKONCERT ANGREBET MED RÅDNE ÆG

Jøsses dog. Nu har det der med at muhamedanerne kastede æg mod Medina nået
udlandet, hvor man tilsyneladende diskuterer
om det var rigtigt at bombardere hende, fordi hun var u-anstandigt påklædt.
Der stod vist noget i EB eller BT om at hun nu synger mens hun bliver
beskyttet mod muhamedanere.
Jeg købte ikke nogen af aviserne, men er der nogen der ved om det er
politibeskyttelse hun synger under,
eller er det bare almindelige sikkerhedsfolk ?

Hilsen Åge