Mistet nøgle til min Karite tagboks
Fra : carsten

Dato : 06-06-10 15:53

er der nogen der kan svare på om man kan få en ny....eller brække den op og
udskifte de 2 låse ?

Pft
Carsten

Fra : Craner

Dato : 06-06-10 17:59

"carsten" <carsten@sletdettecdberg.dk> skrev i meddelelsen
> er der nogen der kan svare på om man kan få en ny....eller brække den op
> og udskifte de 2 låse ?
>
> Pft
> Carsten

Jeg havde samme problem med min tagbagebærer, som sad på bilen. jeg kontakte
en låsesmed i Aalborg og han kunne ud fra låsen se hvilken type nøgle der
skulle bruges. ind i computeren og derefter fand han ud fra nogle koder på
selve låsen, den nøgle der passede. Jeg måtte slippe kr. 75,- for opgaven
det var både nemt og biligt.

Poul

Fra : carsten

Dato : 07-06-10 15:22

> [...]
> nogle koder på selve låsen, den nøgle der passede. Jeg måtte slippe kr.
> 75,- for opgaven det var både nemt og biligt.

Ja ..nu har jeg snakket med samtlige nøgle "kyndige" i Haderslev, men uden
held .....såååå den står nok på andre metoder.....

Mvh
Carsten

Fra : kenneth@nordby-bang.~

Dato : 14-06-10 14:16

On 7 Jun., 10:21, "carsten" <cars...@sletdettecdberg.dk> wrote:

> Ja ..nu har jeg snakket med samtlige nøgle "kyndige" i Haderslev, men uden
> held .....såååå den står nok på andre metoder.....
>
> Mvh
> Carsten

Hej Carsten,

Prøv evt. at tjekke dette firma www.tagboks.dk - de kan skaffe nøgler
til Thule tagbokse, så måske kan de også hjælpe dig.

Mvh

Kenneth