Helene Fischers største hit synges i aften
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-10 20:12

Der pågår i øjeblikket afstemning over hele mellem-Europa om hvilket Helene
Fischer hit der er det største. Det er i slagershowet FESTE DER VOLKSMUSIK.
Hun synger vindersangene sidst i showet.

Til de mange interesserede kan jeg henvise til et lille link i nyhedsgruppen
for tv. Der kan man læse lidt om showet.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-10 21:03

meddelelsen news:4c0aa199$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Til de mange interesserede kan jeg henvise til et lille link i
> nyhedsgruppen for tv. Der kan man læse lidt om showet.
>
> Hilsen Åge

Jeg kan fortælle at resultatet blev-

Nr. 1: Midt i paradis
Nr. 2: Morgen tidlig
Nr. 3: Hundrede procent

Mit gæt var at det blev
Nr. 1: Midt i paradis
Nr. 2: Hundrede procent
Nr. 3: Morgen tidlig

Jef trodede fejlagtigt at "Midt i paradis" var for gammel til at blive nr.
1.

Hvad var jeres gæt ?

Hilsen Åge

Fra : perhag

Dato : 05-06-10 18:11

On 5 Jun., 22:03, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:

> Jeg kan fortælle at resultatet blev-
>
> Nr. 1: Midt i paradis
> Nr. 2: Morgen tidlig
> Nr. 3: Hundrede procent
>
> Mit gæt var at det blev
> Nr. 1: Midt i paradis
> Nr. 2: Hundrede procent
> Nr. 3: Morgen tidlig
>
> Jef trodede fejlagtigt at "Midt i paradis" var for gammel til at blive nr..
> 1.
>
> Hvad var jeres gæt ?
>
> Hilsen Åge

Efterfølgende er det let at gætte på Mitten in Paradis som nr 1,
hvilket Åge tilsyneladende også selv har gjort trods udsagn om den var
for gammel.

For de fleste etablerede navne vil sange fra gennembrudstiden stå
stærkere hos publikum end senere sange. Tænk på danske artister med
fortsat succes, f.eks. Birthe Kjær, Bamse, Kim Larsen. Jeg kan dårligt
nævne nogle titler med dem fra de sidste 20 år.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-06-10 10:47

meddelelse news:4c0aa199$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Til de mange interesserede kan jeg henvise til et lille link i
> nyhedsgruppen for tv. Der kan man læse lidt om showet.

Det er vel nemt nok at fastslå, hvilket der er størst. For det må jo stå på
kassebonen....

Havde det været F.eks Rocazino, havde det været let, for jeg har aldrig mødt
noget tilsvarende.... Ridder Lykke, ingen tvivl om det... For uanset hvor
jeg kom, stod alt stille, hvis den blev spillet i radioen, og arbejdet blev
først genoptaget, når sidste strofe var døet hen....

M.V.H....Benny..