Lyder ikke som en god oplevelse
Fra : Carl Drud

Dato : 04-06-10 18:45

Nul stjerner til gårsdagens koncert med Whitney Houston. Læs mere her:

http://www.berlingske.dk/kultur/nul-stjerner-til-whitney

--
Carl

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-06-10 19:30

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i en meddelelse
> Nul stjerner til gårsdagens koncert med Whitney Houston. Læs mere her:
>
> http://www.berlingske.dk/kultur/nul-stjerner-til-whitney

Lyder som den forventede katastrofe

Fra : Carl Drud

Dato : 04-06-10 20:26

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> writes:

> "Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev...

> Lyder som den forventede katastrofe

Ja det lidt trist ;-(

--
Carl

Fra : Henning Jensen

Dato : 05-06-10 08:19

On 04-06-2010 19:45, Carl Drud wrote:
> Nul stjerner til gårsdagens koncert med Whitney Houston.

Så er det i Stavanger, Sørmarka Arena, Whitney Houston skal synge.

'Stavanger aftenblad':

http://www.aftenbladet.no/kultur/1214612/Ei_poelse_i_slaktetia.html

Et lille citat:
Etter gårsdagens konsert i København kan vi avkrefte ryktene om dårlige
konserter. Det er mye verre enn som så.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-10 08:23

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Et lille citat:
> Etter gårsdagens konsert i København kan vi avkrefte ryktene om dårlige

Har du et klip Preshenning, hvor vi kan høre hendes katastofe ?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 05-06-10 08:26

On 05-06-2010 09:23, Åge Halldorsson wrote:

> Har du et klip Preshenning, hvor vi kan høre hendes katastofe ?

Jeg har ikke YouTubet endnu.
Men jeg mener at have set, at der allerede er langt eksempler på 'tuben'
fra Københavner koncerterne.

Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-06-10 09:44

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke YouTubet endnu.
> Men jeg mener at have set, at der allerede er langt eksempler på 'tuben'
> fra Københavner koncerterne.
>
> Henning.

Det behøver du heller ikke svælge i, katastrofen er total. Men lad os da
mindes hende fra da hun var på toppen.
Her med omtalte klassiker, som er et af de største pophits de seneste 20 år:
http://www.youtube.com/watch?v=HGC003Xz3CY

Fra : Henning Jensen

Dato : 05-06-10 09:53

On 05-06-2010 10:43, Allan Krautwald wrote:

> [...]
> mindes hende fra da hun var på toppen.
> Her med omtalte klassiker, som er et af de største pophits de seneste 20 år:

Det havde jeg heller ikke tænkt mig at gøre, så derfor kom jeg ikke med
nogen links.
Jeg er en af dem som har nogle LP'er med hende, og som syntes, at hun
har været god.
Jeg havde i øvrigt mulighed for at komme i Forum og høre hende, og jeg
ærgrer mig lidt over, at jeg takkede nej.

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-06-10 09:55

meddelelse news:4c09fb66$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Har du et klip Preshenning, hvor vi kan høre hendes katastofe ?
>
> Hilsen Åge

Du skulle bare have set TV2 NEWS, der var klip fra en koncert i London. Det
burde dække tilstrækkeligt.... Som man ellers plejer at sige om afdøde.....
Jeg foretrækker at trække på hukommelsen, og sige.... Hun var god.. Jeg
tror hun må være blevet lokket til at sætte sit navn, på noget hun ikke helt
vidste hvad var, så hun dermed er blevet forpligtet til et xx antal
koncerter. Noget som hun bestemt ikke mere kan, og vist heller ikke selv
har lyst til, da det er den rene ydmygelse... Og så vidt jeg har forstået,
prøver hun på bedste vis, bare at snakke sig igennem koncerterne.... Både
for at skåne sit publikum, og begrænse skaderne på hendes førhen, nok så
store navn... Nogen må sgu i ond tro, have lokket hende til et eller
andet...

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-06-10 10:38

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Du skulle bare have set TV2 NEWS, der var klip fra en koncert i London.
> Det burde dække tilstrækkeligt....

Præcis. Jeg forudsagde på dagen, at det ville ende i en katastrofe, netop
fordi jeg havde set de klip.
Min forudsigelse var, at hun ville få en stjerne i anmeldelserne. Da jeg
blev spurgt hvorfor hun overhovedet skulle have nogen, hvis det ville blive
så dårligt, sagde jeg at hun fortjente den ene blot for at stille op.
Det er jammerligt at hun er ude på denne turne, der er sikkert grådige
bagmænd, der har lokket hende.
Det her er værre end det man oplevede med Elvis før han døde, han havde
trods alt stadig en smule stemme tilbage, selvom den også klart var for
nedadgående, fordi han ikke havde kræfter, energi og lungekapacitet til at
komme op på de sædvanlige højder.

Fra : Henning Jensen

Dato : 05-06-10 10:45

On 05-06-2010 11:37, Allan Krautwald wrote:

> Præcis. Jeg forudsagde på dagen, at det ville ende i en katastrofe, netop
> fordi jeg havde set de klip.

Jeg har ikke fulgt med fra starten, og kender således ikke begrundelsen
for turneen?
Hun er vel klog nok til at vide, at et come back ikke er muligt. Og hun
må da også selv læse anmeldelserne, der er fulgt hende i hælene, og
kunne erkende, at hun må stoppe?

Er det af økonomiske årsager, at hun rejser rundt?

Henning.

Fra : Martin Bak

Dato : 05-06-10 12:31

> [...]
> Hun er vel klog nok til at vide, at et come back ikke er muligt. Og hun må
> da også selv læse anmeldelserne, der er fulgt hende i hælene, og kunne

Hvis ikke hun selv har opdaget det, så burde nogen tæt på hende fortælle
hende det:

"Houston, we have a problem!"

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 05-06-10 10:57

Allan Krautwald skrev:
> Det er jammerligt at hun er ude på denne turne, der er sikkert grådige
> bagmænd, der har lokket hende.

Hvorfor denne medlidenhed med hende? Hvis det var Jodlebørge fra
Hirtshals det skete for, så var det jo noget helt andet.

Hun er jo selv skyld i sine dumheder, det var vel ikke andre end hende
selv der gjorde at hun var totalt beruset da hun sang til OL eller hvad
det nu var. Hun er bare et sørgeligt vrag, andet er der ikke at sige, nu
skal hun have fyldt lidt penge i kassen, så hun kan overleve indtil hun
bliver gammel nok til at dø..

Mvh Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-06-10 11:44

> [...]
> det nu var. Hun er bare et sørgeligt vrag, andet er der ikke at sige, nu
> skal hun have fyldt lidt penge i kassen, så hun kan overleve indtil hun

Ja jeg vil sgu da håbe, at det er hendes eget valg. Det ville være noget
mere til at holde ud at tænke på, end hvis det var kyniske bagmænd, der
havde lokket/tvunget hende ud på den galaj.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-06-10 11:06

> [...]
> det nu var. Hun er bare et sørgeligt vrag, andet er der ikke at sige, nu
> skal hun have fyldt lidt penge i kassen, så hun kan overleve indtil hun

Uh, måske ikke helt rigtigt, men det kan være jeg husker forkert...

Men husker jeg ret, Brækkede hun ryggen som ganske ung, og
har siden været på meget stærke smertestillende midler....
Og efter mange år på sådanne, mister de nemt deres virkning...
Alle Aids patienter, har gjort et stort nummer ud af at fortælle
om marihuana'ens gode virkning på deres smerter.... Så hvem
ved, om de stærkere stoffer, kan tage over, når de kendte ikke
længere virker....

Hvad ægtemanden angår, tja, så var han vist ikke særligt sød
ved hende... Hvorfor kvinder så ikke går, i en sådan situation,
er også for mig en gåde...

Men altså, der er en god chance for, at dette ikke var Whitney
Houston's problemer... Men en anden megakendt sangerindes.

Men svigter min hukommer mig ikke, kan jeg vist godt finde
en form for forståelse for, at man kan gå lidt i opløsning.

M.V.H....Benny..

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-06-10 12:22

Benny Mortensen skrev:

> Men husker jeg ret, Brækkede hun ryggen som ganske ung, og
> har siden været på meget stærke smertestillende midler....

Det har jeg aldrig hørt. Måske tænker du på Paula Abdul.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-06-10 06:17

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det har jeg aldrig hørt. Måske tænker du på Paula Abdul.
>
> --
> Peter Brandt Nielsen

Det skulle ikke undre mig, at du har ret...

Som jeg sagde, det kunne være en anden...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-10 08:37

> [...]

> Et lille citat:
> Etter gårsdagens konsert i København kan vi avkrefte ryktene om dårlige

Her er Whitney Huestons afløser. Her synger hun den sang Whitney ikke har
stemme til.
En person med en meget kraftigere stemme, nemlig Connie Talbot. Her
synger hun "I Will Always Love you".
Her i et klip fra et af tysk tvs store show.
http://www.youtube.com/watch?v=k-nD1fAEcaY&feature=PlayList&p=E8B3A4B78CE08CF5&playnext_from=PL&playnext=1&index=30

Fra : Carl Drud

Dato : 05-06-10 16:52

Henning Jensen <h_b_j@yahoo.com> writes:

> Hun er vel klog nok til at vide, at et come back ikke er muligt. Og
> hun må da også selv læse anmeldelserne, der er fulgt hende i hælene,
> og kunne erkende, at hun må stoppe?

Årh mon ikke det blot bliver slået hen af den hær af personlige
assistenter etc. som den slags stjerner har.

> Er det af økonomiske årsager, at hun rejser rundt?

Sikkert, hun har jo haft et stort forbrug af forbudte stoffer sammen med
sin daværende mand med et ikke uanseelig antal retsager.

Og ovenstående assistenter er nok heller ikke gratis.

--
Carl