Bagsæde ud af volvo S70
Fra : Tue

Dato : 04-06-10 12:07

Hej

Er der nogen der ved hvordan man tager sit bagsæde ud af en volvo S70 1997.
Jeg synes ikke jeg kan se nogen skruer, det virker som om der sidder en
slags krog eller lign. der holder det tilbage når jeg prøver at løfte det
op.

Hilsen

Tue

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 04-06-10 16:21

"Tue" <tue.hold@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg synes ikke jeg kan se nogen skruer, det virker som om der sidder en
> slags krog eller lign. der holder det tilbage når jeg prøver at løfte det

Måske billederne i manualen leder dig på sporet:
s. 41 - http://new.volvocars.com/ownersdocs/1998/1998_SV70/98sv70_000.htm

Fra : Tue

Dato : 06-06-10 17:18

> Måske billederne i manualen leder dig på sporet:
> s. 41 - http://new.volvocars.com/ownersdocs/1998/1998_SV70/98sv70_000.htm

Tak for linket

- Tue

Fra : Peter C:

Dato : 09-06-10 07:50

> [...]
> Jeg synes ikke jeg kan se nogen skruer, det virker som om der sidder en
> slags krog eller lign. der holder det tilbage når jeg prøver at løfte det

Selve sædehynden sidder med 2 bøjler ned i nogle clips. Den skal bare rykkes
op med en moderat mængde vold. (håndkraft)
(jeg ved ikke om det også gælder hvis sædet har indbygget børnesæde ... det
har min ikke)
Når hynden er ude kan du se/få adgang til skruer/bolte der holder ryglænet

MVH Peter C:
1997 Volvo S70

Fra : Tue

Dato : 09-06-10 20:26

> [...]
> det har min ikke)
> Når hynden er ude kan du se/få adgang til skruer/bolte der holder ryglænet

Tak for info, lidt vold skal der til, det sad rimelig godt fast.

- Tue