Hva` nu hvis ?
Fra : Menabra

Dato : 04-06-10 12:02

Hej

Der skrives meget om stjålne nummerplader for tiden.
Hva`nu hvis man f.eks. befinder sig i Spanien.
Man har lejet et hus og har reserveret flere hoteller på hjemvejen.
Der er stadig næsten 14 dage tilbage af ferien.
Så hva` gør man så ?

mvh
Menabra

Fra : Martin Bak

Dato : 04-06-10 12:15

"Menabra" <menabra@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Man har lejet et hus og har reserveret flere hoteller på hjemvejen.
> Der er stadig næsten 14 dage tilbage af ferien.

Hvis vi antager, at der er ca. 2500 km. hjem, så kan man lige nå det på 14
dage, hvis man går 24 timer i døgnet med en fart af ca.7,5 km/t.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Menabra

Dato : 04-06-10 12:32

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> Hvis vi antager, at der er ca. 2500 km. hjem, så kan man lige nå det på 14
> dage, hvis man går 24 timer i døgnet med en fart af ca.7,5 km/t.

Hej

Nøjjjj, det havde jeg slet ikke tænkt på .

mvh
Menabra

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 04-06-10 17:35

On Fri, 4 Jun 2010 13:01:56 +0200, "Menabra" <menabra@mail-online.dk>
wrote:

> [...]
>Man har lejet et hus og har reserveret flere hoteller på hjemvejen.
>Der er stadig næsten 14 dage tilbage af ferien.
Jeg må gætte, du sidder i Spanien med din bil og nummerpladerne bliver
stjålet ?

Man får et erstatningsnummerplade sæt.
Man kontakter forsikringen og meddeler ens nye nummer, alternativt man
tegner en ny forsikring.

Om man kan køre hele vejen hjem på disse eller man skal ind i hvert
land og "forny" disse vides ikke.

/Hans

Fra : alexbo

Dato : 04-06-10 18:07

"Menabra" skrev

> [...]
> Man har lejet et hus og har reserveret flere hoteller på hjemvejen.
> Der er stadig næsten 14 dage tilbage af ferien.

Jeg ville lave en papnummerplade.
Alternativl lade SOS international tage sig af det, en hjemtransport og en
erstatningsbil, eller en spansk prøveplade og en køretilladelse.

mvh
Alex Christensen