Gps tracker med Bibob
Fra : Lars Sørensen

Dato : 03-06-10 11:56

Jeg har købt en TK102 GPS tracker, men jeg kan ikke få den til at
virke via GPRS med Bibob, men med Telmore fungerer det uden problemer.

Nogen der har erfaring med den omtalte tracker og Bibob?

Eller kender andre teleselskaber, der virker med TK102 og er billige
med GPRS data?

Venlig hilsen,
Lars Sørensen

Fra : Linnea Cecilie Ravn

Dato : 04-06-10 12:17

Jeg har selv fundet ud af det.

Det viste sig, at GPS trackeren ikke fungerer ordentligt, hvis Caller
ID er slået fra hos operatøren.
På min konto hos Bibob stod Caller ID som værende slået til, men da
jeg prøvede at ringe fra nummeret, viste det sig ikke at være
tilfældet. Så jeg ringede ind til Bibob, som manuelt slog det til.
Herefter virkede det perfekt.

- Lars