unlocking af Nokia 6210 i kbh området.
Fra : Tommy Fer

Dato : 05-08-01 17:19

Jeg har en 6210'er jeg gerne vil havde unlocket, jeg er meget lidt
interesseret i at sende den med posten.

Dels da jeg ikke syntes det er så fedt at sende noget uden en egentlig
kvitering, desuden har jeg ikke lyst til at undvære min tlf i flere dage.

Er der en i kbh området der tilbyder unlocking af tlf'er, ved personlig
fremmøde?

mvh Tommy Fer
ps. bor selv i taastrup, men kommer hele kbh området...

Fra : Jens Karstoft

Dato : 05-08-01 20:24

Hej Tommy,

> Er der en i kbh området der tilbyder unlocking af tlf'er, ved personlig
> fremmøde?

Jeg kan unlocke din telefon for dig og bor i Bagsværd. Du kan se mere på
www.unlockzonen.dk

Med Venlig Hilsen

Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk