Lindsay
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-10 20:04

Fandt lige et rigtigt godt musiknavn. "Linsay" hedder hun og hun synger tit
sammen med ´tidens meget hotte navn i Flandern "Christoff". Ham med "de
blaue augen".
Men Lindsay synger da fantastisk. Prøv at høre det her hit. Hun bliver
garanteret et hot navn i Holland. Hvis hun da ikke allerede er det.
Hollandsk slager er jo dejligt, næsten ligegyldigt hvem der synger.
http://www.youtube.com/watch?v=8TB0IqcfOkE&feature=related

Her er Lindsay og ham hun sommetider synger sammen med, nemlig Christoff og
et par andre, heriblandt Mieke. Her synger hele bundtet et hit sammen:
http://www.youtube.com/watch?v=VP1LE6urTI0&feature=related

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 02-06-10 21:36

meddelelsen news:4c06ab26$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> og et par andre, heriblandt Mieke. Her synger hele bundtet et hit sammen:

Hej Åge!

Tak for linkene. Jeg synes faktisk det er rigtig godt. Rigtig god rytme. Og
hende Lindsay synger godt!

Eneste kritikpunkt er at det er på hollandsk! Havde foretrukket det på tysk,
som jeg kan forstå!

Fra : V

Dato : 02-06-10 21:43

Kunne i øvrigt se at hun har lavet en hollandsk udgave af Helene Fischers
"Und Morgen Früh Küss Ich Dich Wach"

http://www.youtube.com/watch?v=YQqV2oBkKqs&NR=1

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-06-10 14:32

"V" <videovideo@mail.com> skrev i meddelelsen
> Kunne i øvrigt se at hun har lavet en hollandsk udgave af Helene Fischers
> "Und Morgen Früh Küss Ich Dich Wach"
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YQqV2oBkKqs&NR=1

Den var edder brøleme god på hollandsk. Hun er måske den hollandske udgave
af Helene Fischer. Hvis hun da ikke er fra Flandern (hollandsk-sprogede del
af Belgien).

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-06-10 09:05

meddelelse news:4c06ab26$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> og et par andre, heriblandt Mieke. Her synger hele bundtet et hit sammen:

Tja, hun er slet ikke så ringe endda

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-06-10 12:16

On 03-06-2010 10:04, Benny Mortensen wrote:

> Tja, hun er slet ikke så ringe endda

Det må være udseendet alene, du dømmer på.

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-06-10 09:00

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det må være udseendet alene, du dømmer på.
>
> Henning.

Hej Henning

Tja, slagermusik, har det jo lige som rockmusik....

Det meste, ligner alle de andre, og dem der ikke gør...

Ryger enten til tops, eller til bunds...

Den her nævnte, skal nok holde sig flydende....

Men indrømmet.....

Grafisk set, har hun da en meget brugervenlig overflade )

M.V.H....Benny..