overflow:scroll og height:100%
Fra : Christian Itzchaky L~

Dato : 01-06-10 16:58

Hey yo.

Jeg skal bruge en div der er så høj som siden er (dvs den skal
ikke være helt ligeså høj, da den er på midten af siden, men
alligevel skal den blive højere når siden bliver højere).
Så altså diven med overflow er i en anden div hvis højde variere
alt efter hvor høj hele siden er. Hvordan skal jeg så få diven
MED overflow til at fylde hele den anden div ud? og
overflow:scroll skal stadig virke!? jeg er stået af.

please help

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 01-06-10 18:48

Christian Itzchaky Larsen formulerede tirsdag:
> [...]
> MED overflow til at fylde hele den anden div ud? og
> overflow:scroll skal stadig virke!? jeg er stået af.

Et link ti siden med problemet. Tror ikke der er nogen der forstår din
forklaring....

bottom:0px; ?

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-06-10 22:04

Birger Sørensen skrev:

> Et link til siden med problemet.

Det har jeg bedt om nogle gange, uden held,
så er han lidt svær at hjælpe

> Tror ikke der er nogen der forstår din
> forklaring....

Jeg forstår det heller ikke.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Christian Itzchaky L~

Dato : 01-06-10 22:44

Undskyld jeg tog jeres tid. Jeg har fundet ud af det :)

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-06-10 23:09

Christian Itzchaky Larsen skrev:

> Undskyld jeg tog jeres tid. Jeg har fundet ud
> af det :)

Jamen, hvorfor sætter du dig selv i så dårligt
lys at ingen gider at hjælpe dig fremover?

Næste gang du kommer med et spørgsmål,
vil folk huske dig, og er måske knap så villigt
til at svare.

Det går kun ud over dig selv med dårlig
kommunikation

Hvorfor vil du have det på den måde?