Stafetten: Musik/Medier
Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-06-10 22:25

Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det kan
være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.
Lad mig lægge ud med Ray Stevens:
http://www.youtube.com/watch?v=xF7ODYYbakg

og Peter Garbriel:
http://www.youtube.com/watch?v=FmnDXRJ7btE

Fra : Jan Kronsell

Dato : 01-06-10 22:44

Allan Krautwald wrote:
> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad.
> Det kan være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.
> [...]

To medier i Buggles: Video killed the radiostar
http://www.youtube.com/watch?v=Iwuy4hHO3YQ

Og her er en som meget gerne vil være filmstjerne, men som ikke har succes.
Purple Gang med Granny Takes a Trip.
http://www.youtube.com/watch?v=hqh_bh77hK0

Et mandeblad er vel også et medie, ikke mindst midtersiderne, så her er J.
Geils Band med Centrefold:
http://www.youtube.com/watch?v=tI0GrG2EW78

Og kan man have en midterside, må en forside være endnu bedre: Dr. Hook og
Cover of the Rolling Stone
http://www.youtube.com/watch?v=vqpK9lUTVXs

Jan

Fra : Henning Jensen

Dato : 01-06-10 22:46

On 01-06-2010 23:24, Allan Krautwald wrote:
> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det kan
> være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Tak fordi du overtog stafetten.

Et godt emne. Her er 'Dan & Dan' med nogle avisoverskrifter, "The Daily
Mail Song":

http://www.youtube.com/watch?v=5eBT6OSr1TI

Henning.

Fra : Max

Dato : 01-06-10 22:47

Hej Allan

> Det kan være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Den her ligger lige for

Queen - Radio Ga Ga
http://www.youtube.com/watch?v=m4MNTBYhLlY

Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 01-06-10 23:10

Allan Krautwald skrev:

> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis
> grad. Det kan være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Cover Of The Rolling Stone-Dr.Hook
http://www.youtube.com/watch?v=-Ux3-a9RE1Q
(Forhåbentlig ikke den samme som Jan lige har sendt)

Donna Summer ~ On The Radio
http://www.youtube.com/watch?v=wJUT-x3iGMQ

Stan Freberg "Food Commercial" from 1957
http://www.youtube.com/watch?v=x8PsJV1-3kA

--
Herluf :·)

Fra : Carl Drud

Dato : 01-06-10 23:10

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> writes:

> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det kan
> være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Talking Heads - Television Man

http://www.youtube.com/watch?v=PAhOJ1dLviQ

--
Carl

Fra : perhag

Dato : 01-06-10 20:02

On 1 Jun., 23:24, "Allan Krautwald" <al...@kanelbolle.dk> wrote:
> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det kan
> være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

En hyldest til aviserne:

Shu-bi-dua - Tryk på

http://www.youtube.com/watch?v=XXmar14JzXA

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-06-10 07:55

On 01-06-2010 23:24, Allan Krautwald wrote:
> radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Den tyske liedkunstner Reinhard Mey med "Was in der Zeitung steht":

http://www.youtube.com/watch?v=KM2G7HY6_Ys

Wie jeden Morgen war er pünktlich dran,
Seine Kollegen sahn ihn fragend an-
"Sag mal, hast du noch nicht gesehn. was in der Zeitung steht?
Er schlo? die Türe hinter sich,
Hängte Hut und Mantel in den Schrank, fein säuberlich,
Setzte sich. "na, wolln wir erst mal sehn, was in der Zeitung steht!"
Und da stand es fett auf Seite zwei,
"Finanzskandal!" sein Bild dabei
Und die Schlagzeile: "Wie lang das wohl so weitergeht?!"
Er las den Text, und ihm war sofort klar:
Eine Verwechslung, nein, da war kein Wort'von wahr,
Aber, wie kann etwas erlogen sein. was in der Zeitung steht?

Reinhard Mey rapporterer også, at "Alles OK in Guantanamo Bay", og det
er rart at vide, for nyhedsstrømmen derfra har været lidt mangelfuld, i
den sidte tid:

http://www.youtube.com/watch?v=BI_HX811RSo&feature=related

Henning

Fra : Martin Bak

Dato : 02-06-10 08:31

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det
> kan være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Beatles: A day in a life:

http://www.youtube.com/watch?v=FCUeia-nEio

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-06-10 08:35

> [...]
> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det
> kan være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Så skulle Peter Belli vel næsten med, her med I Aviser

http://www.youtube.com/watch?v=jhtz2U5Zaj4

Og så måske Joshua Kadison's Beau's all night radio love line

http://www.youtube.com/watch?v=Zbo9b-vQ_94

M.V.H.... Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-06-10 08:39

> [...]
> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det
> kan være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Denne burde da næsten også med.... Ellers ville tråden være mangelfuld

http://www.youtube.com/watch?v=16kh-AP4OCU&feature=PlayList&p=423BE540ADADCD43&playnext_from=PL&playnext=1&index=10

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-10 14:40

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det
> kan være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Jeg har sunget på P3, Keld og Donkeys:
http://yousee.musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/34/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewtrack&tid=1773269
(Klik på melodi nr. 8)

Ding dong shubidubi ding dong, Pia Orthkær:

Og samme sang på svensk.
Kære pladevender, Michel B. Tretov:

Disse to sidste sange kan jeg ikke finde links til, men de handeler om en
mand som ringer ind til radiostationen for at få dem til at spille en
bestemt plade. Han husker kun at de sang: "Ding dong sjobi dubi ding dong,
gamme gamma dam dubi duhhh damdam"

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 02-06-10 15:38

> [...]
> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det
> kan være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Nina Hagen.
http://www.youtube.com/watch?v=u2eZf55dwto

System of a down.
http://www.youtube.com/watch?v=PI8KacxPovo

R.E.M.
http://www.youtube.com/watch?v=nU3fBfY9cyU

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-06-10 22:30

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Nina Hagen.
> http://www.youtube.com/watch?v=u2eZf55dwto

Du får stafetten Pelle. Denne opfylder flere ting:
1. Den er tysk og så kan selv Åge være med
2. Det er et herligt underholdende rocknummer
3. Jeg er generelt begejstret for fraulein Hagen

Fra : P.Petersen

Dato : 07-06-10 22:37

> [...]
> 1. Den er tysk og så kan selv Åge være med
> 2. Det er et herligt underholdende rocknummer
> 3. Jeg er generelt begejstret for fraulein Hagen

Oh my god. Tak.
Har jo næsten lige været på.
I får en ny i morgen.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-06-10 22:41

> Oh my god. Tak.
> Har jo næsten lige været på.

Okay...det havde jeg ikke lige overblik over, men du finder sikkert på noget

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-06-10 14:22

> [...]
> 1. Den er tysk og så kan selv Åge være med
> 2. Det er et herligt underholdende rocknummer
> 3. Jeg er generelt begejstret for fraulein Hagen

Når det nu skal være den mere støjende tyske musik, så lad os da lige tage
en ordentlig en:
Die Toten Hosen - Zehn Kleine Jägermeister
http://www.youtube.com/watch?v=Pqp8WhieV0o&feature=related
(Altså ikke en ordentlig "Jägermeister", men en ordentlig "sang")

Hilsen Åge

Fra : Per Tolbøll

Dato : 02-06-10 18:05

> [...]
> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det
> kan være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

En dansk punk-klassiker - City-X: "Avis":
http://www.youtube.com/watch?v=hDEqJ9CsQzk&feature=related

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-06-10 18:58

"Allan Krautwald" skrev i en meddelelse

> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis >grad. Det
> kan være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Here is the news med ELO

"Here is the news Another action filled adventure"
http://www.youtube.com/watch?v=JmSvmvkECXQ

Den her er nok lidt søgt i forhold til emnet, men den er nu meget god.
Ringo der skal spille med i en film om en mand der er ensom og nedtrykt, og
alt hvad han skal er gøre er "Act naturally"

http://www.youtube.com/watch?v=5BCxFWqQuJ0

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-06-10 20:02

"Michael Meidahl Jensen" skrev i en meddelelse

> "Allan Krautwald" skrev i en meddelelse

Nu lagde Krautwald ud med Ray Stevens, så jeg glemte helt den her
hvor Ray Stevens bruger "Action news reporter"

The Streak
http://www.youtube.com/watch?v=XtzoUu7w-YM

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-06-10 18:58

On 01-06-2010 23:24, Allan Krautwald wrote:
> Det kan være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Jeg syntes, at der mangler nogle forslag fra vore sydlige schlagerlande.
Har man kapituleret?.
Så jeg må hellere komme med et par stykker.

Her tysk-amerikaneren Bill Ramsey med:

Ohne Krimi geht die Mimi nie ins Bett,
nie ins Bett, nie ins Bett, nie ins Bett,
Ohne Krimi tut's die Mimi leider nicht,
und es brennt die ganze Nacht dasLicht.

http://www.youtube.com/watch?v=eQzTIQHXhjs&feature=PlayList&p=2F52479A42A21C72&playnext_from=PL&playnext=1&index=50

Og så en med det bedst kendte tyske punkrockband, 'Die Ärzte'.
Her med "Radio Brennt":

http://www.youtube.com/watch?v=Qqq5mxH2_aw

Henning.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-06-10 19:26

Bill Anderson "Country D J"

http://www.youtube.com/watch?v=mPxk_twkfw8

Ray Stevens "Turn your radio on"

http://www.youtube.com/watch?v=xF7ODYYbakg

mvh Eva

Fra : Jan Kronsell

Dato : 02-06-10 23:02

Eva Schmidt wrote:
> Bill Anderson "Country D J"
>
> http://www.youtube.com/watch?v=mPxk_twkfw8
>

> Ray Stevens "Turn your radio on"
>
> http://www.youtube.com/watch?v=xF7ODYYbakg

Shu-Bi-Dua: Color på tossen
http://www.youtube.com/watch?v=mALDDBKVE1E

Beatles: Paperback Writer
http://www.youtube.com/watch?v=taADLPtyDb0

Jan

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 02-06-10 19:25

Vi kan da ikke komme uden om MGP

Brixx - Video video
http://www.youtube.com/watch?v=vq0HK45ukwc

Telex - Eurovision
http://www.youtube.com/watch?v=6USa0zUMmqI

Og så noget mere seriøst

Elvis Presley - Return to Sender
http://www.youtube.com/watch?v=Z54-QHEZN6E

The Carpenters - Please Mr Postman
http://www.youtube.com/watch?v=AHfddvbKb4w

VH Pernille

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-06-10 05:44

On 01-06-2010 23:24, Allan Krautwald wrote:
> være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Så et nummer med den meget berømte og populære bulgarske sangerinde Lili
Ivanova.
Her, lidt frit oversat: "Uden radioen går det ikke":

http://www.youtube.com/watch?v=b2BPUY_o-Xs

En rigtig schlager. Der kommer megen god musik derfra.

Henning

Fra : Henning Jensen

Dato : 05-06-10 09:47

On 01-06-2010 23:24, Allan Krautwald wrote:
> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det kan
> være radio, tv, aviser, bøger, blade

Dagens medie-eksempel.
Bomani Armah med sit hip-hop nummer "read a book" fra 2007, i den
oprindelige 'Dirty Version'.
Der er nu ikke noget 'dirty' i den. Snarere er det et beskedent eksempel
på den ytringsfrihed, vi har i mange lande, og som vi bl.a. fejrer
herhjemme i dag.

Det er det nummer han er mest kendt for, selv om der er et par stykker
mere på YouTube.:

http://www.youtube.com/watch?v=GlKL_EpnSp8&feature=related

Henning.

Fra : Henning Jensen

Dato : 05-06-10 16:27

On 01-06-2010 23:24, Allan Krautwald wrote:
> være radio, tv, aviser, bøger, blade osv.

Jeg syntes, at grundlovsdagen passende kan afsluttes med italienske
'Stadio's "Porno in tv".
Det er fra deres LP "La Faccia Delle Donne" fra 1984:

http://www.youtube.com/watch?v=qtG38rKNZho

Herhjemme blev pornoen frigivet af den konservative justitsminister Knud
Thestrup i 1969.
Det var dengang de konservative stod for et eller andet, og holdt fast
ved det. I dette tilfælde ytringsfriheden.

Fra : Henning Jensen

Dato : 05-06-10 16:30

On 05-06-2010 17:27, Henning Jensen wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=qtG38rKNZho

Til glæde for Hauge:
Jeg beklager at linket kom to gange.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-10 22:03

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Jeg beklager at linket kom to gange.
>
> Henning.

Det gør jeg også

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-06-10 06:14

On 01-06-2010 23:24, Allan Krautwald wrote:
> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det kan
> være radio, tv, aviser, bøger, blade

Søndagens medieforslag er det spansktalende rockband fra Argentina "Soda
Stereo". Det var meget populært i Syd og Mellemamerika, fra de startede
i 1980 og til de opløstes i 1997.

Her er de med "Sobredosis de TV" (En overdosis af TV).
Den er vistnok fra deres første LP, men her er de fra en TV-udsendelse i
1985:

http://www.youtube.com/watch?v=dhERR73MAxw&feature=related

Henning.

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-06-10 19:27

On 01-06-2010 23:24, Allan Krautwald wrote:
> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det kan
> være radio, tv, aviser, bøger, blade

Jeg skal tidligt hjemmefra i morgen, så derfor bringer jeg allerede nu,
ugens første, mandag morgens medieforslag.

Den første er på grænsen af emnet. Men jeg vil hævde, at det drejer sig
om bogstaver, som der er i bøger og aviser.
Det er den franske præsident, Nicolas Sarkozy's kone der synger: "Fire
konsonanter og tre vokaler er der i navnet Raphäel":

http://www.youtube.com/watch?v=riXYWLo622w&feature=related

Den anden er Michael Franti's "Television, The Drug Of The Nation", som
også har været på U2's repertoire:

http://www.youtube.com/watch?v=sgOWTM5R2DA&feature=PlayList&p=1686BD8446030740&playnext_from=PL&playnext=1&index=39

Henning.

Fra : Max

Dato : 06-06-10 21:18

Hej Allan

> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad.

Har du ikke tænkt dig at sende den vidre ?

Max

Fra : Allan Krautwald

Dato : 06-06-10 21:51

> Hej Allan

> Har du ikke tænkt dig at sende den vidre ?
>
> --
> Mvh
> Max

Ja i morgen bliver der sikkert tid til at kikke på det,

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-06-10 03:59

On 06-06-2010 22:50, Allan Krautwald wrote:

> Ja i morgen bliver der sikkert tid til at kikke på det,

Allerede?
Jeg havde da regnet med et par uger mere.

Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-06-10 09:42

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Allerede?
> Jeg havde da regnet med et par uger mere.
>
> Henning.

Vi kan da sagtens vente

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-10 15:18

> Vi kan da sagtens vente

Allan Vi Krautwald, kan vente.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-10 15:21

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> On 06-06-2010 22:50, Allan Krautwald wrote:

> Allerede?
> Jeg havde da regnet med et par uger mere.
>
> Henning.

Han skal jo lige have tid til at kravle ned fra frituregryden, hehe. - Han
kigger jo forelsket efter grillmutter, mens han sidder i frituregryden.

Mon ikke vi skal regne med en lille måneds tid mere ?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-10 15:22

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> On 06-06-2010 22:50, Allan Krautwald wrote:

> Allerede?
> Jeg havde da regnet med et par uger mere.
>
> Henning.

STAFETTEN TIL MAX
Skal vi ikke bare give stafetten til ham Max, da han var den kvikke person,
som opdagede at stafetten er gået i stå ?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-06-10 15:43

On 07-06-2010 16:22, Åge Halldorsson wrote:

> STAFETTEN TIL MAX
> Skal vi ikke bare give stafetten til ham Max, da han var den kvikke
> person, som opdagede at stafetten er gået i stå ?

Er stafetten gået i stå? Jeg syntes da, at jeg prøver at holde liv i
den.

Henning.

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-06-10 15:52

On 07-06-2010 16:22, Åge Halldorsson wrote:

> STAFETTEN TIL MAX
> Skal vi ikke bare give stafetten til ham Max, da han var den kvikke
> person, som opdagede at stafetten er gået i stå ?

Der kan være lidt rigtigt i det du skriver.
Det er da mit indtryk at flere har moret sig med/over disse stafetter,
og det vil da være ærgerligt, hvis for mange falder fra, og det stopper
igen.
Men mon ikke Hr. Allan Krautwald får fundet en vinder, i løbet af
aftenen.

Henning.

Fra : Martin Bak

Dato : 07-06-10 16:45

> [...]
> Men mon ikke Hr. Allan Krautwald får fundet en vinder, i løbet af aftenen.

Der er altså ingen regler om hvor længe man må være om at udpege den næste
stafetbærer, og nogle mennesker har også andet at lave/gå op i.
Allan har sagt, at han finder tid til at kigge på det, så slå da bare koldt
vand i blodet.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-06-10 18:58

On 07-06-2010 17:45, Martin Bak wrote:

> [...]
> stafetbærer, og nogle mennesker har også andet at lave/gå op i.
> Allan har sagt, at han finder tid til at kigge på det, så slå da bare koldt

Nej, der er ikke nogle nedskrevne regler.
Og ja, der er "nogle mennesker der også har andet at lave/gå op i".
Derfor fraskrev jeg mig stafetten sidst.
Hvis Krautwald har haft det samme problem, så kunne han fra starten have
gjort ligeså.
Da Max (var det vist nok), startede stafetten her i sidste omgang, blev
det mere end antydet, at den skulle vare det døgnstid.
Det har alle, i det store og hele "overholdt".
For de fleste emner, med de få deltagere vi er, passer den tid, et døgn
eller to, meget godt.
Men jeg vil da meget gerne høre hvilke regler, du syntes der er mere
passende?
Og er der andre der har en mening???

Hilsen Henning.

Fra : Martin Bak

Dato : 07-06-10 19:03

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Men jeg vil da meget gerne høre hvilke regler, du syntes der er mere
> passende?

At det er stafetholderen der har ansvaret for at viderebringe den, når han
eller hun har haft tid og lejlighed til at vurdere de foreslåede bidrag.
Om det tager 24 timer, eller mange dage er jo ikke vigtigt, bare vi ved at
stafetholderen har fat i sin opgave, og kommer tilbage til det.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-06-10 22:32

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Allerede?
> Jeg havde da regnet med et par uger mere.
>
> Henning.

Tør dine små øjne Henning...it's done

Fra : Henning Jensen

Dato : 08-06-10 05:48

On 07-06-2010 23:31, Allan Krautwald wrote:

> Tør dine små øjne Henning...it's done

Suk.... :-|

http://www.youtube.com/watch?v=dNM5VsVsxPU

Henning.

Fra : Max

Dato : 07-06-10 22:16

Hej Allan

> Ja i morgen bliver der sikkert tid til at kikke på det,

Ok, bare hold gryden i kog :)

Max

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-06-10 22:31

> Ok, bare hold gryden i kog :)
>
> --
> Mvh
> Max

Nåede det sgu lige Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-06-10 14:23

> Hej Allan

> Ok, bare hold gryden i kog :)

og drik et krus friture - og kig på grillmutter

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-06-10 13:20

On 01-06-2010 23:24, Allan Krautwald wrote:
> Lad os prøve en stafet hvor musikken berører medier til en vis grad. Det kan
> være radio, tv, aviser, bøger, blade

Jeg håber ikke, at denne er foreslået. Hvis så er, så beklager jeg. Det
er jo svært, at huske så langt tilbage i tiden.

Dear Sir or Madam, will you read my book?
It took me years to write, will you take a look?
It's based on a novel by a man named Lear
And I need a job, so I want to be a paperback writer,

Beatles med "Paper back writer":

http://www.youtube.com/watch?v=aRm2mBa8esQ&feature=PlayList&p=42E3F70796FD2368&playnext_from=PL&playnext=1&index=21

Henning.

Fra : Martin Bak

Dato : 07-06-10 13:45

> Jeg håber ikke, at denne er foreslået. Hvis så er, så beklager jeg. Det er
> jo svært, at huske så langt tilbage i tiden.

Et andet af Jans forslag er også blevet gentaget, nemlig "cover of the
Roling Stone"

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-06-10 14:35

On 07-06-2010 14:45, Martin Bak wrote:

> Et andet af Jans forslag er også blevet gentaget, nemlig "cover of the
> Roling Stone"

Du har ret. Det er for pinligt. Jeg må være meget mere omhyggelig med de
næste medieforslag.

Henning.

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-06-10 14:49

On 07-06-2010 14:45, Martin Bak wrote:

> Et andet af Jans forslag er også blevet gentaget, nemlig "cover of the
> Roling Stone"

Jeg fandt straks "Bogen" frem og bad om tilgivelse. :-|

http://www.youtube.com/watch?v=QQ9-T70C-as&feature=related

Henning.

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-06-10 15:42

On 07-06-2010 15:49, Henning Jensen wrote:
> On 07-06-2010 14:45, Martin Bak wrote:
> Jeg fandt straks "Bogen" frem og bad om tilgivelse. :-|
> http://www.youtube.com/watch?v=QQ9-T70C-as&feature=related

Efte min fadæse så prøver jeg med denne:

Her synger gruppen 'Lesopoval' en sang "Bryllups Avis", som handler om
kontaktannoncer i en avis.

Jeg ønsker en enke.
Prøv lykken med mig,
i nærheden af Moskva!

http://www.youtube.com/watch?v=_y_VCio4FSA

Teksten er af Michael Tanic og musiken af Sergei Korzhukov Lesopoval

Henning.