Michael Falch: Fodspor i sandet
Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 01-06-10 16:41

Jeg undres på om andre har købt ovennævnte CD, og har bemærket en fejl
på det første nr. Jeg købte en for 1½ uge siden. Den havde en fejl efter
57-58 sekunder, et meget tydeligt udfald af lyd ganske kortvarigt. Jeg
var inde for at få den byttet. Det var ikke noget problem. Jeg fik en ny
CD med hjem, og den havde den samme fejl. Jeg har så atter været i
forretningen og spørge til problemstillingen. De har så kontaktet
producenten og har fået at vide at der ikke er andre der har givet
udtryk for at der er fejl på pladen.
Forretningen har så fået yderligere 2 nye CD'er hjem, og da jeg er nede
for at høre til hvordan udviklingen i sagen er fortæller de mig at disse
2 CD'er også har fejlen, men stiller derefter spørgsmål ved om ikke det
skal lyde således. Det mener jeg selvfølgelig ikke og får også mine
penge tilbage uden vrøvl overhovedet. Jeg har fået en rigtig fin service
i forretningen. Men jeg vil da gerne høre om andre har oplevet det
samme, og er enig i at det må være en fejl, eller om det bare er mig der
er lidt for sippet.

Med venlig hilsen
Benjamin R. Giversen

Fra : Bo Armand

Dato : 01-06-10 20:10

"Benjamin R. Giversen" <garfield_killer@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er enig i at det må være en fejl, eller om det bare er mig der er lidt for

Jeg har lige været inde på
http://netmusik.shop2download.com/m/Michael-Falch/Fodspor-i-havet/?sku=11300994
for at låne den. For det er vel den du mener, og ikke som du skriver
"Fodspor i sandet" ?

Og ganske rigtig er der et eller andet 57-58 sek. inde i det første nummer
som netop hedder "Fodspor i havet"
Den samme lyd kan høres 01:47 inde i sangen. Og igen 02:47, men den sidste
lyder næsten som noget der skal være der.
Og hvis det er rigtig skal de 2 andre vel også !

Men du skriver om manglende lyd og jeg skriver om en "forkert" lyd.

Hvis du har mulighed for at låne den, eller downloade den, var det spændende
og høre om det lyder ligesom CD'en.

Personligt ville jeg nok have mikset den anderledes. Så den lyd ikke var
der.

Der er en optagelse på Youtube, men den er live. Så den hjælper vel ikke så
meget?
http://www.nme.com/awards/video/id/ujYrNiGRoBs/search/falch

Hilsen Bo Armand

Fra : Bo Armand

Dato : 01-06-10 20:20

> Der er en optagelse på Youtube, men den er live. Så den hjælper vel ikke
> så
> meget?
> http://www.nme.com/awards/video/id/ujYrNiGRoBs/search/falch

Tag hellere dette link, direkte til Youtube :
http://www.youtube.com/watch?v=ujYrNiGRoBs&feature=player_embedded#!

Da der kan være problemer med det øverste link.

Hilsen Bo Armand

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 02-06-10 15:44

Den 01-06-2010 21:09, Bo Armand skrev:
klip

> [...]
> som netop hedder "Fodspor i havet"
> Den samme lyd kan høres 01:47 inde i sangen. Og igen 02:47, men den sidste

Forkert lyd er helt fint med mig. Måske lidt lige som et hak i en gammel
LP-plade. De andre to har jeg ikke bemærket. Men noget kunne jo nok tyde
på at det skal være der. Jeg syns bare ikke det lyder rigtigt.
Tak for link

Med venlig hilsen
Benjamin

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-06-10 08:44

> [...]
> er enig i at det må være en fejl, eller om det bare er mig der er lidt for

Tja, nu har du jo ikke din skive længere, for nu er der to muligheder..

Enten ingen lyd, eller forkert lyd.... Måske afhængig af afspilleren... ??

M.V.H....Benny..