Fiat Stilo?
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 01-06-10 12:05

Hej

Stilo'en er et sjældent syn i gadebilledet, og priserne er helt i bund. Er
det bare noget skrammel, eller hvorfor sælger den ikke?

Har læst mig til, at der er mange el fejl på de første årgange.

Er der nogen herinde der har erfaringer med sådan en Stilo?

Mvh
Hans

Fra : Ivar

Dato : 01-06-10 22:06

Hans Mouridsen skrev:

> Stilo'en er et sjældent syn i gadebilledet, og priserne er helt i bund. Er
> det bare noget skrammel, eller hvorfor sælger den ikke?

Stilo var et mega flop for Fiat. Den solgte slet ikke hvad der
var forventet. Hvorfor ved jeg ikke.

Ivar Magnusson

Fra : Esben

Dato : 01-06-10 22:57

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Stilo var et mega flop for Fiat. Den solgte slet ikke hvad der
> var forventet. Hvorfor ved jeg ikke.

Var problemet ikke at den kostede lige så meget som en Golf?

--
Esben

Fra : KASO

Dato : 02-06-10 06:38

"Esben" <spam@gruf.LAND> skrev i meddelelsen
> "Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Var problemet ikke at den kostede lige så meget som en Golf?

Jo - men den var blødt affjedret og kørte ikke, som man forventede af en
italiener - ikke at den kørte dårligt - den ramte bare mellem adskillige
stole.....

Fra : Per

Dato : 02-06-10 07:35

Ivar wrote:

> Stilo var et mega flop for Fiat. Den solgte slet ikke hvad der
> var forventet. Hvorfor ved jeg ikke.

Var der ikke noget med, at den havde ALT i elektrisk udstyr og var stort set
alle andre biler overlegne på dette punkt ?

Den var proppet med elektronik ?

mvh. Per

Fra : Mikael

Dato : 02-06-10 00:43

On 2 Jun., 08:35, "Per" <mes...@hotmail.com> wrote:

> Var der ikke noget med, at den havde ALT i elektrisk udstyr og var stort set
> alle andre biler overlegne på dette punkt ?
>
> Den var proppet med elektronik ?

Og derfor en hulens masse elektronik fejl Noget familie har en og der
er noget nyt galt hvergang man snakker med dem.

Mikael

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 02-06-10 11:39

Hej

"Mikael" <miklarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Og derfor en hulens masse elektronik fejl Noget familie har en og der
>er noget nyt galt hvergang man snakker med dem.

De er også _meget_ billige...

Har for eks. set en Abarth fra 2002 med 170HK, gået ca. 130 kkm, alt i
udstyr incl gps, automatgear, telefon, klima - you name it.. Pris 55.000

Det er dog ikke så fedt, hvis den fejler noget nyt, hver gang man drejer
nøglen...

Mvh
Hans

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 02-06-10 17:12

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> skrev i meddelelsen

> Det er dog ikke så fedt, hvis den fejler noget nyt, hver gang man drejer
> nøglen...

Een i firmaet "fik" een som firmabil. Den var konstant i stykker vedr.
elektronikken, så til sidst stillede han bilen på pladsen og kørte i sin
egen vogn.

Folmer havde en diesel, svjh - jeg tror ik, den fejlede det store, men
afskrivningen var rimelig stor, svjh...

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 02-06-10 19:23

On Wed, 2 Jun 2010 18:11:33 +0200, "Mogens \(K\)"
<nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote:

> [...]
>egen vogn.
>
>Folmer havde en diesel, svjh - jeg tror ik, den fejlede det store, men

Den kørte da udmærket, og der var faktisk overordentlig god plads i
den.

Den havde lidt med 2-zone klimaanlægget, og da airbaglampen begyndte
at lyse, da røg den ud til fordel for Sonata'en.

Afskrivningen var horribel. Ligesom da jeg havde Croma'en. Det er
meget at man ikke bliver klogere.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 03-06-10 07:31

Isang tao pinangalanan, folmer@rasmussen.dk nagsulat:

> Det er meget at man ikke bliver klogere.

Er det nu, man bør tie stille?

--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 03-06-10 07:50

Hej

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at lyse, da røg den ud til fordel for Sonata'en.
>
> Afskrivningen var horribel. Ligesom da jeg havde Croma'en. Det er

Hvilken årgang havde du, og hvor mange km nåede du at trille i den?

Mvh
Hans