Navn til stilen?
Fra : ASKF

Dato : 01-06-10 11:02

Mit navn er synth industrial hard rock.

Hvad vil i andre kalde dette:
Eisbrecher - Alkohol
<http://www.youtube.com/watch?v=kcWFPQZisS4>

De ligger lige som Rammstein lige på kanten af rock og metal. Nogle af
deres andre numre numre lader de metal guitaren få luft, men i de fleste
melodier er det begrænset som her.

I dette nummer får både tekst og synth melodi lidt mere plads
Eisbrecher - 1000 Flammen
<http://www.youtube.com/watch?v=ybwZAXe1JAQ>

Det værste er at jeg nok kan nævne 5-10 andre tyske bands i stilen, men
hvad pokker skal vi kalde dem?

Neue deutche synth hard rock metal?

Oomph - <http://www.youtube.com/watch?v=9d9PWLVm8Qs>
Så meget Gore (Depeche Mode) inspireret iblandet hardrock og industrial

Kom med forslag til navne og bands i denne perverse fusionsstil.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-06-10 14:57

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
> Mit navn er synth industrial hard rock.
>
> Hvad vil i andre kalde dette:
> Eisbrecher - Alkohol
> <http://www.youtube.com/watch?v=kcWFPQZisS4>

Organiseret larm.

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 01-06-10 16:01

> [...]
> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."

Industrial Metal?
Vil nok være en kategori.
Er i øvrigt selv meget vild med Oomph! Har alle deres cd'er.
Eisbrecher kendte jeg ikke. Så tak for det.
De skal ha' et nærmere check.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-06-10 16:07

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Eisbrecher kendte jeg ikke. Så tak for det.
> De skal ha' et nærmere check.

Absolut spændende og navnlig førstnævnte nummer er megagodt.

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-10 17:21

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Er i øvrigt selv meget vild med Oomph! Har alle deres cd'er.
> Eisbrecher kendte jeg ikke. Så tak for det.

Oomph er spitzenklasse. Jeg bruger selv denne her til mit spinninghold, med
stor succes: http://www.youtube.com/watch?v=YimA4lry0WU

Alex