Porsche Panamera baglygter
Fra : Leo Jensen

Dato : 01-06-10 01:49

Hej

Jeg kørte bagved en Schweiz-registret Panamera i går, og jeg
bemærkede, at designet af lygten ikke umiddelbart gør det muligt at
overholde de krævede 100 mm mellem tågelys og bremselys. Det er det
der gør at de dobbelte runde baglygter på Touran og Passat alligevel
ikke er runde og derfor faktisk er ret mislykkede i min
bildesignverden...

http://indianautosblog.com/wp-content/gallery/2009-porsche-panamera-full-set/porsche-panamera-tail-light.jpg

Bremselys og baglys ligger i de 2 vandrette rækker dioder nederst i
lygten.

Mon de slukker den øverste række dioder i bremselyset, når de kører
med tågelys på ???

Hvis en af jer har en, så check det lige...

MVH Leo

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 02-06-10 18:38

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> overholde de krævede 100 mm mellem tågelys og bremselys.
> Mon de slukker den øverste række dioder i bremselyset, når de kører

Den er typegodkendt med lygten, så det.
Kørte bag en Porsche Panamera 4S idag...