Billet til Sting i Det kongelige teater kø~
Fra : Martin Ploug

Dato : 31-05-10 15:08

Hej

Dette indlæg hører måske til in gruppen dk. marked.privat?
Billet til Sting i Det kongelige teater købes.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Henning Jensen

Dato : 31-05-10 15:25

On 31-05-2010 16:07, Martin Ploug wrote:
> Billet til Sting i Det kongelige teater købes.

Det er utroligt, at der er udsolgt på så få dage. Jeg håber at du er
heldig at finde en billet.

Ellers må du gøre ligesom jeg, når jeg har været i samme situation, du
må ind i køen, og det er surt.

Citat fra DKT's webside:
Til alle forestillinger på Gamle scene og på Operaens Store Scene er der
hver dag reserveret 25 billetter, som sættes til salg på
forestillingsdagen. Disse billetter sælges kun ved personlig henvendelse
i et af Det Kongelige Teaters billetcentre, og der kan højst købes 4
billetter pr. person.

Held og lykke. Henning.

Fra : Martin Ploug

Dato : 31-05-10 16:08

Den 31-05-2010 16:25, Henning Jensen skrev:

> [...]
> forestillingsdagen. Disse billetter sælges kun ved personlig henvendelse
> i et af Det Kongelige Teaters billetcentre, og der kan højst købes 4

Hej Henning

Tak for dit indlæg.
Ja, jeg tror ikke, at jeg har mod på at tage til København for at stille
mig i kø i håbet om en billet.
Jeg vil gerne være sikker på, at jeg har en billet inden jeg tager
derover

Tak skal du have.

Fra : Cykelsmeden

Dato : 01-06-10 03:28

Martin Ploug skrev:

> [...]
> stille mig i kø i håbet om en billet. Jeg vil gerne være sikker på,
> at jeg har en billet inden jeg tager derover

Men det er ifølge min erfaring, noget lettere at få billet til en given
forestilling, hvis du kender en som vil cykle derud, en at få billet
over nettet!
- gælder iøvrigt også det nye radio-koncertsal!

finn
igrunden underligt, når man ved hvor let det sker i både Rom, London og
Berlin

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-06-10 15:44

On 31-05-2010 16:07, Martin Ploug wrote:

Jeg har ikke undersøgt, om der også allerede her er udsolgt?

Koncerten med Sting, akkompagneret af The Royal Philharmonic Concert
Orchestra, 5. september blev omgående udsolgt, men heldigvis har Sting
valgt at give endnu en koncert på Gamle Scene dagen efter, nemlig 6.
september 2010.

Henning.

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-06-10 15:51

On 04-06-2010 16:44, Henning Jensen wrote:

Det er der ikke. for billetsalget til ekstrakoncerten starter først
tirsdag 8. juni kl. 10.00

Henning.