Megane
Fra : H.L.

Dato : 30-05-10 13:47

Hej jeg har en Megane 1,6 årg.2002 , når jeg starter den ,bliver lamperne
for abs og servo i instrumentbordet ved med at lyse, aldrig bare en af dem
,altid begge to er der en god forklaring på det? såvidt jeg ved har de ikke
noget med hinanden at gøre.
Mvh.Henrik

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-05-10 15:23

"H.L." skriver:

> [...]
> ,altid begge to er der en god forklaring på det? såvidt jeg ved har de ikke

Hvad siger instruktionbogen?

Klaus

Fra : H.L.

Dato : 30-05-10 16:10

Hej Klaus er desværre ikke i besiddelse af en sådan
Henrik

Fra : Steffen

Dato : 30-05-10 18:28

H.L. <ha.lillelund@os.dk> wrote:

> [...]
> ,altid begge to er der en god forklaring på det? såvidt jeg ved har de ikke

Det betyder, at der er noget galt med ABS og servo.

mvh
steffen