2011 modeller fra VW
Fra : Mort1s1

Dato : 30-05-10 10:41

Hvornår kommer 2011 modellerne fra VW, juli eller august eller?

Mort1s1

Fra : Sørensen

Dato : 30-05-10 13:18

"Mort1s1" > skrev ...
> Hvornår kommer 2011 modellerne fra VW, juli eller august eller?

De kommer vel i 2011, andet ville da være suspekt.

vh.
Sørensen

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 30-05-10 15:08

"Sørensen" <90909090@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> De kommer vel i 2011, andet ville da være suspekt

Ja, men sån er det ikke hos VW. Dér starter det nye modelår, når
(med)arbejderne kommer tilbage fra sommerferie...

Fra : Henrik B.

Dato : 30-05-10 22:10

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, men sån er det ikke hos VW. Dér starter det nye modelår, når
> (med)arbejderne kommer tilbage fra sommerferie...

Jep! Sådan er det for flere producenter.

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-05-10 17:05

"Sørensen" <90909090@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> "Mort1s1" > skrev ...
>>

> De kommer vel i 2011, andet ville da være suspekt.

Jeg har for 1 måned siden fået et 2011 kort til min garmin. Det må da være
übersuspekt så.

--
Per

Fra : TDN

Dato : 30-05-10 13:38

"Mort1s1" <sletmortensens@mailslet.sk> skrev i meddelelsen
> Hvornår kommer 2011 modellerne fra VW, juli eller august eller?
>
> Mort1s1

Da jeg kørte VW var det august.

Mvh
Thomas

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-05-10 13:45

TDN kom med følgende:
> "Mort1s1" <sletmortensens@mailslet.sk> skrev i meddelelsen

> Da jeg kørte VW var det august.

Var det osse da jeg var i lære hos dem fra -71-73

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivar

Dato : 30-05-10 21:15

Hans Paulin (6310) skrev:

> Var det osse da jeg var i lære hos dem fra -71-73

Tidligere skrev man i reklamerne i slutningen af året, at nu kunne
man få næste års model. Det er senere blevet forbudt. Nu ser
man ikke den slags reklamer mere. I USA er det (selvfølgelig) ikke
forbudt. Så de amerikanke sites for at få svaret.

Ivar Magnusson

Fra : Henrik B.

Dato : 30-05-10 22:09

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> man ikke den slags reklamer mere. I USA er det (selvfølgelig) ikke
> forbudt. Så de amerikanke sites for at få svaret.

Ikke altid! Nogle Europæsiske bilproducenter har forskelligt
"årsskiftetidspunkt" for Europa og USA....

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 30-05-10 15:03

> Hvornår kommer 2011 modellerne fra VW, juli eller august eller?

Jeg synes at huske noget med at skæringsdatoen for "næste års modeller" er
1. oktober.

Dvs. 1. oktober 2010, kommer 2011-modellerne.

Kan være jeg tager fejl

Troels