CSS-ramme om en textbox-widget i Wordpress
Fra : Jakob

Dato : 29-05-10 18:28

Jeg vil gerne have idéer til, hvordan jeg sætter en ramme på en
tekstboks-widget i wordpress. Når jeg skriver i min
tekst-boks-widget spytter wordpress koden herunder ud:

<h2>Tekstboks et nyt forsøg</h2>

Jeg har forsøgt at style boksen som vist herunder, men jeg har på
fornemmelsen, at det ikke er den smarteste måde at gøre det.

Har du et bud på, hvordan jeg får en ramme på boksen, der både
omslutter h2-overskriften og brødindholdet i boksen?

..textwidget {color: red; background: green;}
#sidebar h2 {color: orange; background: green;}

På forhånd mange tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 29-05-10 23:14

Jakob har bragt dette til os:
> [...]
> omslutter h2-overskriften og brødindholdet i boksen?
>
> .textwidget {color: red; background: green;}
> #sidebar h2 {color: orange; background: green;}

#sidebar {
border : 3px dashed #880088;
}

Birger